globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie
4.8.2015 v 15:30
Opět zdravím zdejší motorkáře,
chtěl bych jen malou radičku... Koupil jsem nedávno hondu cbr600rr a po pár projížďkách, když hondu vypnu cca po 50km, tak už ji nenastartuju, všechno se jeví tak, že je v háji baterka (zmáčku startér a nic se neděje, jen zdechne uplně displej), ale když ji nechám stát půl hoďky, zase ji nastartuju.
Tak se chci jen zeptat, stačí vyměnit regulátor nabíjení nebo rovnou i celou baterku.
a kde ten regulátor najdu pod kapotama ? a máte někdo nějakou osvědčenou stránku na díly, abych ho rovnou objednal...
díky moc za pomoc

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 15:37 | Nahoru | #1
No fakt nevim co rr ale dobij baterku proměř na volnoběh, pak ze světly a bude to jasny…odchod regulu u hondy do věčných lovišť je klasika… jo a když to bude regulator nelov nic shitovýho a rovnou tam dej VAPE…je nej… ostatní značky .vlastní zkušenost jak si výměnu prodrazit jinak témat je tady x a elektrikářů co ví taky… ja jsem jen nadšený teoretik regul bude na boku podsedlovky… asi

Naposledy editováno 04.08.2015 15:39:18

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 16:44 | Nahoru | #2
Zkontroluj nejdříve kontakty na baterce - - neni mi jasný proč by to měl být regulator když to pak nastartuješ - - pokud je baterka nabitá reg fungoval.

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 17:18 | Nahoru | #3
Vůbec nejlepší je jezdit s baterkou v piči a pak plakat, že je regler v prdeli Ve většině případů ho právě odděláte špatnou baterkou.

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 17:32 | Nahoru | #4
díky za radu s tou baterkou,
zkusím prva koupit novou, dneska už to nejde ani nastartovat po delší jízdě, tak začnu jí. Jen ještě poraď nějakou kvalitní motobaterku, něco jak je u autobaterií zn. TOPLA, teď už respektivě TAB.

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 17:39 | Nahoru | #5
Jak je stará… hele baterka cca litr… bych to proměril než koupíš novou

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 18:10 | Nahoru | #6
Mel jsem to same na CBR 600F....prijel jsem nekam a problem odjet....koupil jsem cinsky regulator se zebrovanim za 1500,- a mam 3 roky klid.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 18:17 | Nahoru | #7
baterka netuším, jak je stará...koupil jsem ji s moto. Zkusím prva vyndat baterku, nabít a proměřit, jestli je to opravdu tou baterkou.
Právě vím, že hondy trpí na ten regulátor dobíjení, tak myslím, že to bude stejně tím...,ale uvidím. Já se díval na regulátory na hondu cbr 600 rr 03-06 a cca 2 400,- Kč, tak se mi do toho nechce moc investovat, když mám mašinu jen dva měsíce...a bývalý majitel na ní nic neměnil.

(reakce na) Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 18:33 | Nahoru | #8

FishX3 píše: Zkontroluj nejdříve kontakty na baterce - - neni mi jasný proč by to měl být regulator když to pak nastartuješ - - pokud je baterka nabitá reg fungoval.



nevim proc, ale uplne stejne se mi projevoval odchazejici regler na stare VFR ...

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 18:50 | Nahoru | #9
U Suzuki se mě špatnej regler projevil kouřem, spálením pojistky a seknutim otačkoměru .. Honda to má asi líp propracované

(reakce na) Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 18:51 | Nahoru | #10
Butula> Investice do motorky je studna… taky nevidíš dno… někdo má kliku že koupí činu a má klid… já koupil čínu… bum… jinou značku… bum… teď objednávam VAPE na který jsem slyšel pozitiva… tak nez začneš šetřit pořádně si to rozmyslí…

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 21:34 | Nahoru | #11
Mne hlavne prijde zajimavy, ze nez abys vzal do ruky merak a behem chvilky zjistil pricinu, tak radsi zacnes s nakupovanim baterky, protoze je levnejsi nez regulator

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 22:06 | Nahoru | #12
psal jsem víš, že tu baterku sundám a přeměřím, bohužel na to nemám mašinku, takže budu muset k známému...a uvidím, co s ní je, pokud bude ok a jen vybitá, tak je jasná investice do regulátoru...
díky, že si na mě děláte čas borci

btw: baterka u cbr600rr je pod krytem nádrže, že ? já měl naposledy třistapadynu a tam bylo všechno jinak...:-/

Naposledy editováno 04.08.2015 22:08:22

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 22:15 | Nahoru | #13
Kup si v Lidlu treba tohle: http://www.lidl.cz/...wDetail&id=34279
nebo kdekoliv jinde obycejnej merak - napeti merej vsechny.
Ja nechapu, jak bez toho nekdo muze zit, ja ac jsem elektrikarskej primitiv, tak merak nekolikrat do roka vytahnu.

Stejne tak do kazde domacnosti patri nabijecka baterii. Na auto se obcas taky hodi, ale u motorky, ktera vetsinou od podzima do jara stoji jen zaparkovana, je to vicemene povinnost.

Baterky byvaji casto pod sedlem v miste, kde sedi ridic, ale CBR600 neznam.

Naposledy editováno 04.08.2015 22:19:47

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

4.8.2015 v 22:21 | Nahoru | #14
Zdarec, mám CBR600F (2001) a řešil jsem před pár měsíci úplně stejný problém, přesně jak popisuješ.

Proměřil jsem regler, na volnoběhu (cca 1200rpm) dával 12.7V, při 4tis už necelých 15V (nechci ani pomyslet, kolik dával při 8tis), takže šel pryč a místo něj VAPE 500W, ten dává konstantně něco přes 13V... od té doby zmizel problém s nenastartováním po vypnutí motoru (půl hodiny čekání, jak popisuješ, někdy pomohlo a někdy ne).

Ale starý regler zřejmě odrovnal i baterku, pokud jsem týden nejezdil, tak už jsem bez nabití ani nenastartoval... takže jsem koupil novou baterku (AGM) a je pokoj... ťuk, ťuk, ťuk... Nejsem elektrikář, takže to ber s rezervou, ale měl jsem stejný problém a tohle mi pomohlo.

Vím jak se cítíš, taky jsem kupoval na jaře a hned oprava za 5tis, ale regler prý odchází běžně, takže jsem s tím při koupi už počítal. Napínák řetězu snad vydrží do jara

Naposledy editováno 04.08.2015 22:22:58

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

5.8.2015 v 08:43 | Nahoru | #15
Hm...tak to jsme na tom stejně, já jsem poslední dobou dával hondě haště 12+ tis otáček a víc, a to už asi nedobíjí....protože když jsem měsíc jezdil normálně do 6-7 tis, tak jsem pokaždé ještě nastartoval.
už jsem se díval po tom regleru a VAPE asi nedělá přímo na hondu cbr 600rr 03-06, nebo jsem ho nenašel, každopádně to je až poslední varianta, prva zkusím proměřit baterku. a tu lidl srandu si koupím

Na mašinu, když jsem ji koupil už jsem kupoval gumy za 6tis, takže další investice, třeba by se dala uplatnit skrytá vada ...

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

5.8.2015 v 08:56 | Nahoru | #16
Tak na myšlenku skryté vady zapomeň že regulátory odcházejí je běžná věc, Ty jsi měl možnosti… před koupí vše zkontrolovat včetně proměření… a pak chtít slevu atd…

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

10.8.2015 v 13:41 | Nahoru | #17
tak dneska jsem konečně koupil lidl měřák napětí...baterku dobil a při volnoběhu má 12,72 a v 5tisících dává 14,00....

(reakce na) Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

10.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #18

Butula píše: tak dneska jsem konečně koupil lidl měřák napětí...baterku dobil a při volnoběhu má 12,72 a v 5tisících dává 14,00....



To je asi málo,má to být okolo14,2V volnoběh i otáčky.Počkej ještě na nějakého elektrikáře,který poradí.Já jsem elektrikář samouk.

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

10.8.2015 v 14:22 | Nahoru | #19
Já právě taky netuším, normálně ta baterku má kolem 13V, když jsem ji měřil mimo mašinu, jinak ta baterka je stará přes 4 roky Bannerka a taky vypadá, že má nejlepší roky za sebou...No, uvidím, jestli se k tomu ještě někdo vyjádří...

ale ještě je možné, že to je baterkou, měl jsem ji na nabíječce v zeleném, večer jsem ji odpojil, ráno připojil a byla padlá zase v červeném, možná nedrží baterie napětí nebo něco takového....

Naposledy editováno 10.08.2015 14:25:16

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

10.8.2015 v 14:30 | Nahoru | #20
Ve foru k tvému modelu žádné diskuze ohledne dobijení nejsou?? ? Pořád mám dojem, že na volnoběh by jsi měl mít bez světel 14-14,5… aspoň tohle dává mě, baterku mám novou ta v klidu má 12,6… při 5t ot bez světel mám 14,3… ale já jsem přestal koumat co s tím a jel k elekrikáři co si s tím ví rady když začla el. blbnout a za jak dlouho se Ti dobila když padla do červena?

Naposledy editováno 10.08.2015 14:31:42

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

10.8.2015 v 14:50 | Nahoru | #21
právě nenašel přímo k mému modelu, jinak CBR 600 RR má pořád zapnuté obrysové světlo takové to mále a ještě jedno oko z "brýlí" , druhé je dálkové...a bohužel ty světla se nedají vypnout... Takže teoreticky ten rozdíl 0,3V by mohly být ty světla...:-/

Honda CBR600RR regulátor napětí nebo baterie

27.8.2015 v 18:58 | Nahoru | #22
jinak na stará baterka, když už nešlo ani nastartovat, jen svítí světla a imobilizér ještě funguje...chci nastartovat a skape vše... Dal jsem ji na novou nabíječku, co jsem si půjčil a baterka je nabitá za 40-45min, aspoň to ukazuje dioda FULL...tak ti nevím :-/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist