Téma: Pneu...
 
2.1.2008 v 17:46
Vím, že to sem nepatří, mám to i v bazaru, ale kdyby náhodou... Nepotřebujete někdo pár Road attacků 120+180? Mají cca 500km, ale prý jsou na můj typ motorky potřeba jiné s jinou konstrukcí (nosnost, ojíždění...což dělá např Metz.) Conti to zřejmě dělá taky, ale do republiky se nevozí. FJR má obecně problémy se zatáčkama, spíš je dělaná na podélnou stabilitu, tak bych tam rád to, co tam patří. Jsou samože bez defektu, nechal bych je tak za pět. (ceníková je 8400)

2 reakcí na tento příspěvek Pneu...

2.1.2008 v 22:25 | Nahoru | #1
Pro Smrči: Nelakuju. Nechtěl jsem to sem plést, ale jsem vedoucí v pneuservisu. Ta částka je skutečně ceníková. Samože web je web, to máš třeba jako s ledničkama.

Pro Kamikadze: FJR má sice 145k a 135Nm, ale primárně je to cestovní bike (rozvor, sklon vidlí...) I v každým testu se dozvíš, že třeba ve vracečkách musíš dávat citelně kontra. A s kopce v zatáčce se zavřeným plynem je problém pustit řidítka vůbec, chce to jet rovně. (mám s čím srovnávat- CBR, ZZR, XX)
Dokonce jsem chtěl kvůli tomu motorku i prodat, ale srdce to nedovolilo ( www.volny.cz/fjr1300naprodej )
Jinak jasně že dáš stupačku, ale jde o snahu jít do náklonu a chování v zatáčkách vůbec.
Jo, za pět jsou Tvoje, chci tam co tam patří (stejně tak je to u BMW GT, LT, Honda ST...) Fotky z odkazu jsou měsíc starý. Tak když tak- mail.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu...

2.1.2008 v 22:39 | Nahoru | #2
Jik> Jsi-li vedoucí v pneuservisu, tak jsi ty gumy už za 5.000 koupil nový, ne? ;) Vím jaký jsou marže na gumách, dělám v týhle branži taky.

Jinak krásná mašina - moje poklona. *yes*

(reakce na) Pneu...

3.1.2008 v 10:36 | Nahoru | #3

Jik píše: Pro Smrči: Nelakuju. Nechtěl jsem to sem plést, ale jsem vedoucí v pneuservisu. Ta částka je skutečně ceníková. Samože web je web, to máš třeba jako s ledničkama.

Pro Kamikadze: FJR má sice 145k a 135Nm, ale primárně je to cestovní bike (rozvor, sklon vidlí...) I v každým testu se dozvíš, že třeba ve vracečkách musíš dávat citelně kontra. A s kopce v zatáčce se zavřeným plynem je problém pustit řidítka vůbec, chce to jet rovně. (mám s čím srovnávat- CBR, ZZR, XX)
Dokonce jsem chtěl kvůli tomu motorku i prodat, ale srdce to nedovolilo ( www.volny.cz/fjr1300naprodej )
Jinak jasně že dáš stupačku, ale jde o snahu jít do náklonu a chování v zatáčkách vůbec.
Jo, za pět jsou Tvoje, chci tam co tam patří (stejně tak je to u BMW GT, LT, Honda ST...) Fotky z odkazu jsou měsíc starý. Tak když tak- mail.


odpověď máš v mailu ;)

jinak FJR je cesťák vím ale po tom co jsem viděl sním dělat za skopičiny se mě alíbilo jako možná budoucí bike ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist