2 reakcí na tento příspěvek Pneu...
Pro Kamikadze: FJR má sice 145k a 135Nm, ale primárně je to cestovní bike (rozvor, sklon vidlí...) I v každým testu se dozvíš, že třeba ve vracečkách musíš dávat citelně kontra. A s kopce v zatáčce se zavřeným plynem je problém pustit řidítka vůbec, chce to jet rovně. (mám s čím srovnávat- CBR, ZZR, XX)
Dokonce jsem chtěl kvůli tomu motorku i prodat, ale srdce to nedovolilo ( www.volny.cz/fjr1300naprodej )
Jinak jasně že dáš stupačku, ale jde o snahu jít do náklonu a chování v zatáčkách vůbec.
Jo, za pět jsou Tvoje, chci tam co tam patří (stejně tak je to u BMW GT, LT, Honda ST...) Fotky z odkazu jsou měsíc starý. Tak když tak- mail.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu...
Jinak krásná mašina - moje poklona. *yes*
Jik píše: Pro Smrči: Nelakuju. Nechtěl jsem to sem plést, ale jsem vedoucí v pneuservisu. Ta částka je skutečně ceníková. Samože web je web, to máš třeba jako s ledničkama.
Pro Kamikadze: FJR má sice 145k a 135Nm, ale primárně je to cestovní bike (rozvor, sklon vidlí...) I v každým testu se dozvíš, že třeba ve vracečkách musíš dávat citelně kontra. A s kopce v zatáčce se zavřeným plynem je problém pustit řidítka vůbec, chce to jet rovně. (mám s čím srovnávat- CBR, ZZR, XX)
Dokonce jsem chtěl kvůli tomu motorku i prodat, ale srdce to nedovolilo ( www.volny.cz/fjr1300naprodej )
Jinak jasně že dáš stupačku, ale jde o snahu jít do náklonu a chování v zatáčkách vůbec.
Jo, za pět jsou Tvoje, chci tam co tam patří (stejně tak je to u BMW GT, LT, Honda ST...) Fotky z odkazu jsou měsíc starý. Tak když tak- mail.
odpověď máš v mailu ;)
jinak FJR je cesťák vím ale po tom co jsem viděl sním dělat za skopičiny se mě alíbilo jako možná budoucí bike ;)