globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.
27.7.2015 v 22:13
Ahoj,
mám KTM 950 Adventure rok výroby 2005 a poslední dobou mi motor začal jakoby cukat v rozmezí 5 - 6,5tis. otáček, ale jen při konstantním zrychlování. Do 5 tis. ot. a nad 6.5 tis. ot. motor funguje bez problému. Jakmile to překročí těch cca 6,5 nebo 7 tis. ot. tak motor opět zase vystřelí jak z praku a jede normálně. Ale v tom rozmezí 1,5 tis. otáček se to chová jako když tam nejde palivo, nebo možná jiskra vynechá v ten moment?? Nevím.

Čerpadlo benzínu je zrepasováno a dává dost paliva, karburátory nastaveny přesně podle manuálu a jsou čisté, filtr je tam originál a čistý, výfuky také originální. Svíčky jsem zkoušel už dvoje, je pravda že ty měli zbarvení světlejší, že by to odpovídalo spíše na mírně chudší směs, ale jak jsem psal karburátor je nastaven přesně manuálových hodnot. Kabely od elektriky také vypadají že jsou ok.

Už nás nenapadá co by to mohlo být. Máte s tímto někdo zkušenost?
Za každou radu nebo podnět moc děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

27.7.2015 v 23:08 | Nahoru | #1
Takovahle dira vetsinou bejva kdyz je to blbe sestelovany.
Nemas ucpanej vzduchac ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 06:15 | Nahoru | #2
Něco podobného mi dělalo u yamahy po včistění karbců - byly blbě seřízené, myslím že jsem tenkrát laboroval s výškou jehly, nevím jestli jsem to nakonec dal přesně podle manuálu a nebo o zoubek výše, to asi budeš muset vyzkoušet

(reakce na) KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 07:59 | Nahoru | #3
gugo> vzducháč vypadá čistý, každopádně ještě ho zkusím

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 08:00 | Nahoru | #4
To bude nekde spatne serizene.

i kdyz to tim asi nebude, ale co znamena repas palivove pumpy?

(reakce na) KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 08:00 | Nahoru | #5

onderfaus píše: Něco podobného mi dělalo u yamahy po včistění karbců - byly blbě seřízené, myslím že jsem tenkrát laboroval s výškou jehly, nevím jestli jsem to nakonec dal přesně podle manuálu a nebo o zoubek výše, to asi budeš muset vyzkoušet



výšku jehly mam v plánu vyzkoušet dnes, tak uvidíme co to udělá

(reakce na) KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 08:04 | Nahoru | #6

KubaLC8 píše: To bude nekde spatne serizene.

i kdyz to tim asi nebude, ale co znamena repas palivove pumpy?



Možná jsem to špatně napsal, odešlo mi benzínové čerpadlo a když jsem to rozebral, tak bylo vidět že je v háji ta elektrika (prostě klasická nemoc LC8) Prodávají na to opravnou sadu, která obsahuje právě jen tu elektrickou část toho benzínového čerpadla. Tím to ale není si myslím, jelikož normálně ve vysokých otáčkách to stíhá dávkovat palivo naprosto normálně.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 08:09 | Nahoru | #7
Jo kontakty! opravna sada kontaktu. No radeji bych preventivne koupil i nove cerpadlo a nebo jsi jeden z tisice, komu oprava kontaktu pomuze

Naposledy editováno 28.07.2015 08:09:35

(reakce na) KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 08:29 | Nahoru | #8

KubaLC8 píše: Jo kontakty! opravna sada kontaktu. No radeji bych preventivne koupil i nove cerpadlo a nebo jsi jeden z tisice, komu oprava kontaktu pomuze



Ano kontakty jsme měl na mysli
No popravdě už mám jedno podtlakové čerpadlo, s kterým jsem i jezdil a zkoušel ho. Ale jak to začalo takhle blbě cukat tak jsem ještě vrátil zpět originál, ale dělá to to samé, hlavně i to podtlakové stíhalo krásně doplňovat ve vysokých otáčkách i s minimem benzínu v nádrži, prostě fungovalo super. Takže to připravené mám

Každopádně dnes ještě jednou zkontrolujeme celý karburátor a zkusíme asi změnit výšku jehly a uvidíme.

KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 09:26 | Nahoru | #9
Podivej se, v jakym stavu je jehla a kominek. Muzou byt uz dost vymlety a v nekterych otackach se to muze projevovat takhle.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

28.7.2015 v 22:13 | Nahoru | #10
Takže nakonec dnes podtlaky seřízeny, zde byl na jednom válci trochu rozdíl, dále jehla zvednuta o dva zářezy a bohatost směsi přidaná, jelikož to bylo trochu chudší. Teď už to vypadá že snad vše ok, tak uvidíme až to projedu trochu víc.
Nicméně ještě taková perlička, repasovací sada kontaktů na origo čerpadlo se opravdu nevyplatí, jelikož čerpadlo najelo cca 5 km a konec, prostě padlo naštěstí už mam připravenou náhradu, kterou už máme i odzkoušenou že funguje, ale dám ji tam až zítra, dnes už jsem na to neměl sílu

Zatím všem děkuji za vaše postřehy a snad to ted už bude ok.

(reakce na) KTM LC8 - motor cuká od 5 do 6,5tis. ot.

21.8.2015 v 20:20 | Nahoru | #11
Alík-NO> už nepíšeš jestli je to opravené? mě by to zajímalo, taky ji vlastním
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist