globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!
 
27.7.2015 v 15:00
Zdravim instaloval jsem výfuk ixil ale nastal problem a s výfukem se nevejdu nedám ho na dva šrouby viz.foto.... Tak jsem psal že nejde a rád bych ho vyreklamoval a oni mi napsali že na výfuku nesmí byt ani skrábanec a nesmel byt nastartovanej je to tak????










Naposledy editováno 31.07.2015 18:25:59
Předchozí
1 2
Následující

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

27.7.2015 v 19:49 | Nahoru | #31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

27.7.2015 v 21:56 | Nahoru | #32

assassin píše: no ono s tim vracenim v te 14ti denni to neni tak jednoduchy, to zbozi musi byt bez znamek pouzivani....



Skoro mám chuť něco napsal, ale co píšeš, je neskutečný nesmysl . Pokud je to tedy vrácení zboží, které bylo uzavřeno distančním způsobem mezi spotřebitelem a podnikatelem, pak platí ust. §1810 a dále zák. č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. K odstoupení od smlouvy se vážou §1829 a dále, když § 1833:

"Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zboží jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti........"

Takže mi řekni, jak namontuješ výfuk, aniž by jsi ho byť mikroskopicky neodřel?

Mimochodem, §1837 jsou taxativně vymezené skutečnosti, kdy spotřebitel odstoupit nemůže. Tam jsem teda nic o takovém typu zboží nenašel (pokud by mu to nedělali speciálně na míru)

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

27.7.2015 v 22:27 | Nahoru | #33

Qeeg píše: Skoro mám chuť něco napsal, ale co píšeš, je neskutečný nesmysl . Pokud je to tedy vrácení zboží, které bylo uzavřeno distančním způsobem mezi spotřebitelem a podnikatelem, pak platí ust. §1810 a dále zák. č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. K odstoupení od smlouvy se vážou §1829 a dále, když § 1833:

"Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zboží jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti........"

Takže mi řekni, jak namontuješ výfuk, aniž by jsi ho byť mikroskopicky neodřel?

Mimochodem, §1837 jsou taxativně vymezené skutečnosti, kdy spotřebitel odstoupit nemůže. Tam jsem teda nic o takovém typu zboží nenašel (pokud by mu to nedělali speciálně na míru)



Jo sypu popel na hlavu, cerpal jsem z nejakeho "vykladu" na netu, nejspis od prodejce... A necetl zakon.
V tomto pripade jsem ale docela zvedav jestli mu vezmou zpet "ocouzenej" vejfuk...

Viz treba: www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/296960-moznost-vratit-zbozi-do-14-dnu-se-tyka-zbozi-rozbaleneho-ale-nepouziteho/

Ale stejne si to vyklada kdekdo ... Treba mall.cz ma na strankach, ze pri vraceni pouziteho zbozi maji pravo si uctovat "navraceni zbozi do puvodniho stavu, coz muze byt i ve vysi ceny zbozi" coz treba v tom zakone jsem nikde nenasel :(

Naposledy editováno 27.07.2015 22:32:38

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

27.7.2015 v 23:12 | Nahoru | #34
bych taky zkusil montáž ještě jednou. u výfuků to někdy bývá složitý. pootočit nepatrně kolínka apod...

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

28.7.2015 v 19:02 | Nahoru | #35
a hlavně zjistit, jestli motka není po nějakým zásahu,třeba přepákování, snížení, jiné stupačky atd.

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

28.7.2015 v 23:22 | Nahoru | #36
Vrátit bez udání důvodu lze do 14. dnů od zakoupení nepoužitý výrobek, který nenese známky používání (což by znamenalo ještě v pohodě jen zkusmo namontovaný, ale nestartovaný vejfuk). Pokud už byl nastartovaný, tudíž použitý může uplatnit reklamaci s popisem vady, tedy nepasující uchycení vejfuku. To je jako s pneumatikama, pán zakoupil u nás pneu bez montáže, nechal namontovat v jiném servisu a po dvou dnech kouknul do TP a zjistil, že koupil nevhodné pneu na svůj vůz. pneu nechal zase u známého sundat a šel si je vyměnit, bohužel neuspěl ani s výměnou ani s reklamací, pneu nesly známky montáže i demontáže a ikdyž najel pouze cca 30km nesly známky použití a reklamace nešla uplatnit, protože na to že je někdo blbej a myslel, že kupuje správný rozměr se to nevztahuje, takže mu bylo pouze doporučeno ať je zkusí prodat na netu a příjde si s TP koupit správný rozměr pneu. To samý je i s jiným zbožím jako kalhoty, náhradní díly na moto/auto. Jakmile nesou stopy montáže či mechanického poškození je to smůla. My v servisu taky občas objednáme špatný díl, ale snažíme se to eliminovat tím, že mechanik než ten díl namontujem ho detailně porovná se starým dílem a když si je na 100% jistej tak ho teprve namontuje...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 09:02 | Nahoru | #37
Tak asi je důležitý výklad toho "nepoužitý". Objednám jakékoliv oblečení, jakékoliv boty z e-shopu. Zjistím, že je to malé, velké. Ale abych to zjistil, tak to musím použít (obléci na sebe). Chápu, je to asi divný přirovnání s laufem, obzvlášť pokud chceš odstoupit od smlouvy kvůli tomu, že tam nepasuje. Startování mašiny byla ale evidentně blbost, pokud to budeš hrát na to, že nepasuje - uchycení.
Ale konkretně tedy k laufu: Objednám přes e-shop. Namontuju, bude sedět. Ale zjistím, že se mně nelíbí zvuk (podobně jako třeba u textilu - nebude se mně líbit barva trika - na monitoru byla jiná, než ve skutečnosti). Asi možná blbej příklad - uznávám, protože ani v kamenné prodejně ti nenamontujou laufy na mašinu, aby sis je poslechl a řekl - líbí, beru x nelíbí, neberu. Takže evidentně je system zcela na hovno . A to jak e-shop, tak prodejna. Jebat system
Osobně jsem kdysi koupil výfuky LV. Katalogová cena 20 litrů. S obrovským očekáváním jsem je namontil, nastartoval. Musím uznat, že moje nadšení se zcela vůbec nerovnalo ceně 20 litrů. Naštěstí: Nestály mě 20. A po demontáži tlumivek jsem naznal, že dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 09:20 | Nahoru | #38

KawaSV píše: Tak asi je důležitý výklad toho "nepoužitý". Objednám jakékoliv oblečení, jakékoliv boty z e-shopu. Zjistím, že je to malé, velké. Ale abych to zjistil, tak to musím použít (obléci na sebe). Chápu, je to asi divný přirovnání s laufem, obzvlášť pokud chceš odstoupit od smlouvy kvůli tomu, že tam nepasuje. Startování mašiny byla ale evidentně blbost, pokud to budeš hrát na to, že nepasuje - uchycení.


Nemáš to úplně přesně - boty nazuješ doma, mají žraloka jakoprase , ale i pře sto v nich jdeš běhat ven, čímž je použiješ...teď to teprve odpovídá situaci s výfukem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 09:26 | Nahoru | #39
fockewulf> proto jsem uvedl, že startování byla blbost, toť konkretně k tomuto tematu. A ano, tvoje srovnání se žralokem odpovídá situaci z tohoto vlákna.
Moje úvaha o použití x nepoužití trika, bot byla všeobecná, protože prostě to člověk použít musí, aby zjistil, zda mu to je x není.

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 10:43 | Nahoru | #40
§ 2106
(1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy .
(2) Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil , při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Co je "podstatné porušení smlouvy" říká §2002 odst. 1:
Poruší-li strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala ; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

Takže, kdybys věděl, že výfuk nejde namontovat, tak by sis ho nekoupil => jde o podstatné porušení smlouvy. Důležité je, že neuplatňuješ reklamaci, ani neodstupuješ od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě, ale odstupuješ pro podstatné porušení smlouvy podle §2106. Při tomto odstoupení nemá obchodní žádné právo na nějakou náhradu za opotřebení atd. a musí ti vrátit celou částku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 11:29 | Nahoru | #41

KawaSV píše: fockewulf> proto jsem uvedl, že startování byla blbost, toť konkretně k tomuto tematu. A ano, tvoje srovnání se žralokem odpovídá situaci z tohoto vlákna.
Moje úvaha o použití x nepoužití trika, bot byla všeobecná, protože prostě to člověk použít musí, aby zjistil, zda mu to je x není.



V jednom nastartování žádný problém není. To, že to nakopl, ještě neznamená, že to používal. Je rozdíl mezi použil (tj. on ho jen vyzkoušel, předpokládám, že s ním ani nikam nejel, jen to natočil, aby si ho poslechl) a používal (opakovaně několikrát po nějakou dobu).
Jestli ho koupil v e-shopu, má nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dní bez udání důvod, tj. žádný vysvětlování o tom, jestli pasuje nebo ne, žádný řeči o zmetku a o výrobní vadě. Maximálně si můžou naúčtovat nějakou srážku z ceny, pokud se při montáži viditelně škrábl, ale i tak, srážka musí být přiměřená. Když si koupíš laufy za desítku, nemůžou ti strhnout 2 litry za jeden sotva znatelný škrábanec.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 11:53 | Nahoru | #42
No jo, ale oni mu řeknou, pane proč jste to startoval, když vám výfuk neseděl na úchyty??? To je jako kdybych si koupil o číslo menší boty a tejden v nich běhal a pak bych je šel vrátit, že mi jsou malý, ale že kdyby pasovaly dobře na haxnu tak bych si je nechal, tak mi je prosím vyměňte za větší, ani jsem je moc neoťapal, ne...? Nastartovanej vejfuk jde hodně snadno zjistit, tlumící vata se natáhne hned zplodinami...

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 12:01 | Nahoru | #43

Želva_2 píše: V jednom nastartování žádný problém není. To, že to nakopl, ještě neznamená, že to používal. Je rozdíl mezi použil (tj. on ho jen vyzkoušel, předpokládám, že s ním ani nikam nejel, jen to natočil, aby si ho poslechl) a používal (opakovaně několikrát po nějakou dobu).


No do prdele práce ne, že bych se považoval za nějakýho dementa, nebo extra inteligenta. Ale z tohoto přestávám chápat, co znamená slovo použít

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

29.7.2015 v 12:17 | Nahoru | #44

dewwil píše: .................. Nastartovanej vejfuk jde hodně snadno zjistit, tlumící vata se natáhne hned zplodinami...


...jasně, to je z něj hned cejtit
...já si říkám, že to snad nemyslej vážně, že tenhle případ se dá měnit na "čtrnáctidenní lhůtu", jste lidi snad blázni?

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 05:23 | Nahoru | #45
Jojo 14 dnu je prezitek. Obavam se ale, ze zakon definuje konkretni pripady kdy nelze toto pouzit a vyfuk je ve stejne kategorii jako naprosta vetsina zbozi. Zbozi muze jevit znamky bezneho pouzivani. Typicky si zakaznik koupi treba digitalni zrcadlovku. Ta my pocitac cvaku zaverky, ktery nelze vymazat. Bezne se mi stavalo, ze mi ve 14 dnech nekdo zbozi pouzite vratil. Vse vybalene, obaly potrhany, nacvakano treba 1000 cvaku. Bohuzel oporu v zakone ma hlavne zakaznik a jestlize zbozi neslo "jen" znamky bezneho pouzivani tak musel dostat plnou cenu. Tady s tim vyfukem to vidim podobne. Zrcadlovka jiz nikdy nemohla byt nabizena dal jako nova = ztrata pro obchodnika.

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 06:32 | Nahoru | #46
Jestli je obchodník solidní, tak mu kvůli svému jménu ten výfuk vymění, nebo mu vrátí peníze. Jestli je solidní kupující, tak nebude uvažovat o vrácení peněz a nebo reklamaci, když již předtím, než mohl nastartovat věděl, že mu ten lauf nesedí a přesto startoval a pak tady brečí a zjišťuje, jak ochcat obchodníka. Jako přijatelné bych viděll domluvu o úpravě, tedy uvést to do stavu, aby ten lauf byl na dané motorce zcela použitelný a funkční. Ale to je vše o charakteru a svědomí. Jak už si kdo vyloží zákon, a jak by dopadl případný soud, protože soudce se taky musí přiklonit k nějaké variantě, to už je jen na konkrétních osobách, kdo co uhádá. I tady je vidět, že si lze tuto situaci, s ohledem na výklad zákona, vyložit tak i tak a každý má svým způsobem pravdu, i když se každý opírá o jinou stať výkladu.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 10:22 | Nahoru | #47
Vzhledem k tomu, že náš sportovní obchod šikanuje ČOI celkem pravidelně, tak ti povím co a jak čistě právně - na selský rozum serem

do 14 ti dnů musí být zboží hlavně nepoužité (což jsi jakože porušil, ale pokud ten vejfuck propláchneš vodou a vytřeš hadrem nemaj šanci nic poznat)
tudíž spíš jakoby reklamace (což můžeš brát jako reklamace toho že to nepasuje - výrobní zmetek (vada))

a pokud se budou kroutit, pohorz ČOI a tím, že ti nedodali manuál v českém jazyce (za to jsou docela sranda pokuty, nehledě na to, že nemusíš dokazovat skoro nic, stačí čoi říct, že to tak bylo (taky sem se divil ale funguje to tak a když přijdou na kontrolu, tak dávaj pokuty, jen aby se neřeklo :D )

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 10:33 | Nahoru | #48

Defcon95 píše: a pokud se budou kroutit, pohorz ČOI :D )



Dneska je to jenom samá výhrůžka, stížnosti všude a na všechno a agresivita, jenom aby se dosáhlo mého prospěchu za každou cenu a na druhé serem, a to i přesto, že si ty problémy lidi způsobí sami svou blbostí. Už k sobě neumíme být ani trochu slušní a ohleduplní, tolerantní..., jenom štvát jednoho proti druhému, škoda, tokový už je svět a musíme se s tím smířit.

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 10:53 | Nahoru | #49
Hodně štěstí při řešení, hochu. Prodejci dobře vědí, že k soudu je kvůli zboží za pár tisícovek nikdo nepožene, takže na záruky z vysoka serou...

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 15:11 | Nahoru | #50
Záleží na obchodníkovi. Já vracel spousty zboží, které bylo běžně používáno. Sluchátka do uší, monitory, foťáky, prostě vše možné, pač nakupuji, zásadně přes net.
Zjistil jsem, třeba po týdnu, že mi daná věc nevyhovuje, a tak jsem ji zaslal zpět. Bez řečí, mi byly peníze vráceny na účet, v plné výši.
Není tomu tak dávno, co jsem vracel, koženou bundu na moto. Vypadala, jako by v ní někdo vyjel, nepadla mi a já ji vracel.
Obchod se mohl zachovat tak, že by mi napsal, že byla jetá atd...Asi mám štěstí...
Ale prošlo mi vždy vše, a vše mělo známky používaní! Jen jsem zasílal, kompletní balení (roztrhané obaly, atd :D )
Nechápu, proč by někdo, neměl vzít výfuk, který byl nastartován.

Naposledy editováno 30.07.2015 15:12:24

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 17:06 | Nahoru | #51
Jenom by jsem chtel podotknout pro všechyn co píšou že nastartovat to byla blbost. Jak jsem měl vědět jak má bejt vyfuk uchycen? Jeslti jste to nečetli tak já nemel žádný návod a myslel jsem že to tak ma být nevedel jsem jeslti to je dobře nebo spatne. Až po konzultaci mi bylo řečeno že to neni dobře dany. Takže si pište že to byla blbost podle meho ne.

"pane proč jste to startoval, když vám výfuk neseděl na úchyty???" na to bych odpověděl "pane jak jsem měl vědět jak má bejt uchycený bez návodu?"

onderfaus> čtete tohle vlákno? Kde pořád píšu že nevim jak vyfuk měl byt uchycen? Nebo jenom napíšete blbost která se Vám hodí? Je mi jedno jeslti výměna, vrácení penez, reklamace či uprava. Výfuk se mi líbí společnost komunikovala výborně a objednal bych si ho znovu. Nikoho ochcat nechci ale možná jste to už dělal tak Vás to napadlo

Naposledy editováno 30.07.2015 17:12:15

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 19:39 | Nahoru | #52
No nevím, to že výfuk nesedí na úchyty snad poznám, ne? K tomu nepotřebuju návod, kouknu a hned vidím... Chápu, že návod musí být dodán, ale zase, nedodali návod tak to tedy nemontuji, pouze na své riziko. Pokud nemám návod k montáži a vím, že jsem momentálně technicky méně zdatný a prd poznám tak zboží vracím ihned nebo počkám s montáží až prodejce návod dodá a při následné montáži dle návodu ihned uvidím, zda to sedí nebo nesedí a pak uspěji s vrácením zboží ve lhůtě 14.dnů. Prostě si přiznej chybu, že jsi ho nastartoval "tudíž použil" a jdi na to reklamací a ne vrácením nepoužitého zboží ve 14.denní lhůtě. Tvoje chyba byla, že jsi ho nastartoval a chyba prodejce, že nedodal návod, tak se rozumně domluvte a nedělej jim naschvály, protože jak se do lesa volá...

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

30.7.2015 v 21:56 | Nahoru | #53
Je to předmět reklamace. Zakoupil jsi výrobek na A a on na A nepasuje. Je podružné, jestli jsi jej škrábnul, nebo nastartoval. Ty nereklamuješ vzhled, nebo překročenou hladinu hluku. Reklamuješ výrobek z důvodu plné nefunkčnosti. Měsíc od převzetí (odeslání), musí přijít vyrozumnění (vyjádření k reklamaci) od prodejce. Nepřijde-li do 30-ti dnů, automaticky pošli doporučený dopis s požadavkem vrácení peněz, z důvodu nevyřešení reklamace ve stanované lhůtě. Ještě se ale může stát, že ti reklamaci neuznají (což by bylo opravdu dost drzé), ale musí reagovat ve lhůtě 30-ti dnů. Pak ti zbývá soudní znalec....ale pokud nejsou hloupí, tak to vyřeší opravou, výměnou, nebo vrácením peněz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 06:41 | Nahoru | #54

Peta3ek píše: onderfaus> čtete tohle vlákno? Kde pořád píšu že nevim jak vyfuk měl byt uchycen? Nebo jenom napíšete blbost která se Vám hodí? Je mi jedno jeslti výměna, vrácení penez, reklamace či uprava. Výfuk se mi líbí společnost komunikovala výborně a objednal bych si ho znovu. Nikoho ochcat nechci ale možná jste to už dělal tak Vás to napadlo



Čtu tohle vlákno a můj příspěvek se týkal " Defcon95 píše: a pokud se budou kroutit, pohorz ČOI" a jedná se o to, že aniž by se člověk domluvil nejdříve normální cestou a udělal nějaký kompromis, tak v dnešní době hned každý druhému vyhrožuje jakýmkoliv způsobem a vyhrůžky jsou vždy adresované osobě, od které něco chci, takové vydírání a nátlak, tam jsou třeba taky normální lidi, když píšeš, že se s nimi dá normálně mluvit, tak proč ti tu hned radí, aby jsi šel na ně s flintou, to jsou ti vychcánci, ne ty, tak nebuď vztahovačný. Já to vidím v práci a kolem sebe v životě pořád, je to hnus, jak lidé neumí normálně komunikovat. A když už jsme u toho, že ne jenom výrobce nebo prodejce něco posere, ale i kupující, u tebe třeba s tím startováním, protože není možné, i bez návodu, že by někdo nepoznal, že mu výfuk na úchyty nesedí, to se na mě nezlob. Je jasné, že i když si viděl, že ti to nesedí, tak si to chtěl prostě prubnout, na tom nic není, já jsem na tyhle věci stejně nedočkavý a asi bych to taky chtěl prubnout, ale zauvažoval bych s případnou reklamací, než to nastartuju. Ale to je jedno, někteří lidé prostě nepochopí, že je nejdříve zkusit jít normální vstřícnou cestou, třeba cestou reklamace, ve firmě vysvětlit o co jde a teprve pak brát do ruky hůl.

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 12:46 | Nahoru | #55
Jako řešíte to podle mě nesmyslně složitě přes výklady zákona apod.

Důležité je, že s ohledem na kvalitu psaného textu a způsobu vyjadřování zadavatele tématu je výfuk možná namontovaný obráceně .

Pokud opravdu nesedí, pošle zpět do 14 dnů. Pokud ho nastartuje a na výfuku to zanechá zjevné stopy, musí holt počítat s tím, že už zboží nevrátí bez udání důvodu, ale musí ho prostě vyreklamovat. To je celé. Pokud výrobce uvidí, že ten výfuk nejde namontovat, pošle mu jiný.

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 12:49 | Nahoru | #56

onderfaus píše: Čtu tohle vlákno a můj příspěvek se týkal " Defcon95 píše: a pokud se budou kroutit, pohorz ČOI" a jedná se o to, že aniž by se člověk domluvil nejdříve normální cestou a udělal nějaký kompromis, tak v dnešní době hned každý druhému vyhrožuje jakýmkoliv způsobem a vyhrůžky jsou vždy adresované osobě, od které něco chci, takové vydírání a nátlak, tam jsou třeba taky normální lidi, když píšeš, že se s nimi dá normálně mluvit, tak proč ti tu hned radí, aby jsi šel na ně s flintou, to jsou ti vychcánci, ne ty, tak nebuď vztahovačný. Já to vidím v práci a kolem sebe v životě pořád, je to hnus, jak lidé neumí normálně komunikovat. A když už jsme u toho, že ne jenom výrobce nebo prodejce něco posere, ale i kupující, u tebe třeba s tím startováním, protože není možné, i bez návodu, že by někdo nepoznal, že mu výfuk na úchyty nesedí, to se na mě nezlob. Je jasné, že i když si viděl, že ti to nesedí, tak si to chtěl prostě prubnout, na tom nic není, já jsem na tyhle věci stejně nedočkavý a asi bych to taky chtěl prubnout, ale zauvažoval bych s případnou reklamací, než to nastartuju. Ale to je jedno, někteří lidé prostě nepochopí, že je nejdříve zkusit jít normální vstřícnou cestou, třeba cestou reklamace, ve firmě vysvětlit o co jde a teprve pak brát do ruky hůl.



Přesně tak.

Dyť on to tu řeší, jak když ho totálně poslali do píči a přitom je to jantar, kterej nastartuje nenamontovanej vejfuk. Jestli má komunikace formu, jako ty příspěvky tady ve fóru, tak je možný, že v RD ještě ani nepochopili, co po nich vlastně chce .

Přitom není co řešit. Pokud výfuk nesedí, tak se vyreklamuje.

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 18:17 | Nahoru | #57
dewwil> Ale třeba má byt držák povolen třeba to má byt a jiné díře. Neni tojediny držák co je ve spod. držák mohl jit pryč a přidelat přímo na mtorku. Ano návod nebyl dodán návod jsem požadoval bylo mi řečeno "návod neni potřeba to zvladne každy". Bohužel návod snad ani neni mi ted nedavno bylo řečeno. Ale me nevadí že jsem h onastartoval a reklamovat ho klidne to, to je první vec co jsem psal. Nedelam jim na schvaly. Psal jsem jim že mi to je jedno zda reklamace výměna nebo k nim přijet a oni mi ho nainstaluji.

(reakce na) Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 18:21 | Nahoru | #58
onderfaus> Bohužel jsem opravdu nevedel jak výfuk má držet nevedel jsem jeslti to je takhle spravne třeba jo třeba ne vyfuk držel pevne myslel jsem že to je v poradku. Moje první motorka a fakt sám jsem nevedel kde výfuk má držet když snad v tom míste jsou 3-4 díry tahle to sedelo nejlepe a drželo to fest myslel jem opravdu že to tak má byt. Nehledam v otm nic ve zlem. Rád najdu s prodjcem kompromis je mi jedno vymena reklamace i jejich nainstalovaní je mi to vlastne u nich fuk. Výfuk se mi líbí

Reklamace výfuku. Výmluva? Nebo fakt!

31.7.2015 v 18:25 | Nahoru | #59
Hlavně už je to vyřešene takže díky ;)
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist