FOTO: http://leteckaposta.cz/265291346
a zajímal by mě váš názor na ni:
-jestli to není náhodou předělávaná 638
-co maj znamenat ty dráty pod svtlem, asi je to k přídavnejm světlům?
-co ty řídítka, asi nebudou origin nebo jo?
díky za názory
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
Ale každopádně, pořádně motorku zkontroluj-hlavně rám, za jízdy(40km/h) pusť řídítka, zda netáhne na stranu, nebo pomocí latě zkontroluj zákryt kol. Pokud bude stát na hlavním stojaně a přední kolo nebude aspoň dva palce ve vzduchu, tak je nejspíš bouraná. Motor můžeš vždycky spravit, ale rám se mění blbě a ještě blběji legalizuje(vím z vlastní zkušenosti)
Ohledně motoru-projeď, vyzkoušej, zda nevypadávají kvalty, zda tam něco nebouchá(cinkání v nízkých otáčkách je v pořádku)
Radši bych si ale vzal na pomoc zkušenšenějšího člověka, který už 638čku má(pokud si ji nikdy neměl)
Další věc-koukni kolik měla předchozích majitelů, zkontroluj jestli sedí čísla a podobně
Hodně zdaru, snad jsem to napsal srozumitelně.
A hlavně nedej na první nabídku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tuhle 640ku?
mno chce za ní 14t, což by bylo za 640 supr, ale za 638 bych to nedal, tak právě nevim a když mi radíš, že radši ne, no těch kol natřenejch sem si taky všim a ještě je to vidět na gumách, ale zase jenom 14t...
předělaná osmička na čtyřicítku, vypadá skoro zachovalejš a hlavně je tam jasný původ (638), ale štve mě, že nemá kotouč, na kolik by mě přišel prosimtě, nemám vůbec přehled.
díky
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
Co se týče té černé osmičky, skoro se mi zdá, že je to to samé Investicím se tam určitě nevyhneš. Co se týče kotouče, tak bys musel vyměnit pravý kluzák(ta černá spodní část vidlice, na které drží kolo)-ten jsem osobně sehnal za 100(výprodej v DM v ostravě) , normálně ale stojí přes litr. Dále potřebuješ pumpu, třmen, hadici a kotouč. A tahle sranda vyjde v obchodě 3500(což je cena přemrštěná), dá se sehnat straší podstatně levněji(500-1000). A kotouč vyjde na 1150-1500
Osobně bych si nějakou tu korunu ještě naspořil a koupil buď hezkou 640tku(kolem 25 tisíc) ale pokud zrovna nejdeš po vzhledu 640tek, tak bych doporučoval 639tku. Ta má taky kotouč(ostatně i stejnej motor, rám...) a ceny jsou o deset tisíc nižší.
V čem vidím největší problém je, že hodně 350tek je různě poupravovaných, a pokud se v nich nevyznáš, tak koupíš a pak máš jenom "oči pro pláč" Já jsem třeba minulé prázdniny celé makal, vydělal jsem si a chtěl koupit 350tku. Ale protože jsem se v nich vůbec nevyznal a jedna(první) 639tka se mi docela zalíbila, tak jsem ji vzal.Prodejce tvrdil vše možné i nemožné, bouraná není, jede hezky...atd. Po příjezdu domů to ale začalo-zmrvená elektrika, motor k.o., pobastlená, neměla kotouč(což jsem nevěděl, bo jsem se v tom vůbec neorientoval)a tečka všeho byla, že byla bouraná(nicméně na stranu vůbec netáhla, ale nestála na stojaně-přední kolo se dotýkalo země). Kdyžtak nad tím poslední dobou přemýšlím, měl jsem mu to vrátit a koupit jinou, udělal bych lépe(alespoň pro peněženku). Já jsem se ale rozhodl pro opravu a shánění nového rámu, nový lak, Vape a tak dále. Jak to dopadlo můžeš vidět na webu-profilu na motorkářích. Jenomže takhle jsem do toho nasypal nehorázné prachy. A tím chci říct, že žádná investice do jawy se nevyplatí. Takže kup motorku, do které pokudmožno nebudeš muset investovat(gumy a podobné propriety se nepočítaj), stejně za pár let budeš přecházet na rejži a pak tě to bude mrzet.
-no tak to se ti divim, já bych to panu prodejci otřískal vo hlavu, na to bych náladu neměl, ale holt takovýhle lidi se najdou všude !
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
Co se týče typů 634,632,638,639 a 640 tak jsou prakticky stejné. Společné mají(až na malé detajly) rámy. Popíšu detajlněji
<strong>Typ 634</strong>: První 350 s dvojtým rámem, osazena motorem 634 (výkon 14,7 a 17 kw)s dynamem, napětí 6V.Má rovné podsedlovky , jiný úchyt sedla a jinou plechařinu
<strong>Typ 638</strong>: 350tka se stejným rámem ale už s motorem 638, výkon vzrostl na 19 kw, ale motor je podstatně hlučnější.Palubní napětí je 12V, motor je vybaven alternátorem. Změnila se plechařina, jiné sedlo, jiné úchyty sedla a použilo se podsedlových plastů.
<strong>Typ 632</strong>:350tka se stejným rámem jako typ 638, ale s motorem 634 vybaveným alternátorem se zdrojem 12 V napětí. Plechařina byla totožná jako u typu 638.
<strong>Typ 639</strong>: 350tka stejné konstrukce jako typ 638, doplněna o přední kotoučovou brzdu a kulatou masku předního světla, zbytek totožný s typem 638.
<strong>Typ 640</strong>:350tka stejného rámu, ale jiné konstrukce podsedlových trubek, které byly ohnuty směrem nahoru, motor zůstal stejný 638, změnila se komplet plechařina, sedlo a jeho úchyty a přední maska která ve verzi Style dostala hranatý světlomet a ve ve verzi Basic tradiční kulatý bez masky(z typu 638).Motocykl je vybaven přední kotoučovou brzdou, totožnou s typem 639.
Takže , shrnutí
<strong>Motocykly 638,639 a 640</strong> mají stejný rám(640 pouze zvedlé podsedlové trubky) a také stejný motor. Jeho výkon ale se pohybuje ve dvou verzích-17 a 19 Kw(z důvodu svížení zvukové hladiny, není na závadu, dá se jednoduše dostat zpět na 19 kw).Typy 639 a 640 jsou vybaveny přední kotoučovou brzdou.
Motocykly 634 a 632 mají rám i motor stejné konstrukce, ale rozdílné uchycení sedel, rozdílnou plechařinu a rozdílné napětí-u typu 634 dynamo na 6V, u typu 632 je to alternátor na 12V.
Snad jsem to sepsal, že to půjde pochopit
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
A k tomu výkonu:
V průběhu výroby se vyráběly dvě verze.Jedna "tichá" a druhá normální. Ta tichá byla pro nás, jelikož bylo nutné splnit zpřísňující se limity hluku. Tichá měla výkon 17 Kw( u motoru 638) a 14,7(u motoru 634) . A v čem to spočívá:
A pro motor 638: mezi karburátorem a přírubou je těsnění-clonka.Pokud je její otvor prořezán na plný průměr, jedná se o normální-otevřenou verzi. Pokud je ale její průměr menší, než průměr otvoru v přírubě, jedná se o ticho verzi. A náprava je jednoduchá-clonku prostě nožíkem vzít a proříznout(na průměr příruby). Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95. Standardní hodnota trysky při motoru s clonkou je 100. Takže úprava na 15 minut Ale co jsem zjišťoval, tak ty 2-3 kw jsou takřka nepostřehnutelné, mnohem důležitější je správné seřízení karbu.
2 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
No a moje doporuceni je to nekupovat. Radsi si kup neco v peknym stavu co odpovida tvejm financnim moznostem. Cili lepe treba peknou 638, nez dezolatni 640. Usestris si tim spoustu starosti a dalsich vydaju. Navic kdyz Te pak na tomhle nekdo uvidi, tak si hned rekne, ze pan majitel je pekny prase.
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tuhle 640ku?
Bohužel z obrázku není moc poznat
2 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
Taky se ale samozřejmě dívej na celkový stav, ráfky aby nebyly bouchlé, plechařina to samé. Klidně jdi i do 638 nebo 632ky. Kotouč je super věc, ale pokud seřídíš přední buben pořádně, tak markantnější rozdíl neshledáš(přesto ale kotouč brzí líp)
Osobně bych šel do typu 632. A kdybys chtěl později investovat, celá sada kotoučovky se dá sehnat starší za cenu kolem 1000-2000 korun
A odkud vlastně že jseš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tuhle 640ku?
thegrid píše: Ahoj, chci si konečně pořídit nějakej stroj do začátku a našel sem tuhle 640ku za slušnej peníz
FOTO: http://leteckaposta.cz/265291346
a zajímal by mě váš názor na ni:
-jestli to není náhodou předělávaná 638
-co maj znamenat ty dráty pod svtlem, asi je to k přídavnejm světlům?
-co ty řídítka, asi nebudou origin nebo jo?
díky za názory
Není to jednodušší než přes tu leteckou poštu takhle, :)
2 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
http://www.jawamania...l.aspx?advertid=9162
sem z Prahy - Střížkov, ale chajdu mam i na Křivoklátsku - Žloukovice, tam už se na ježdění těšim - prostředí supr, tak kdyby ste se tam někdo chtěli v budoucnu projet, tak se ozvěte *yes*