FOTO: http://leteckaposta.cz/265291346
a zajímal by mě váš názor na ni:
-jestli to není náhodou předělávaná 638
-co maj znamenat ty dráty pod svtlem, asi je to k přídavnejm světlům?
-co ty řídítka, asi nebudou origin nebo jo?
díky za názory
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tuhle 640ku?
A k tomu výkonu:
V průběhu výroby se vyráběly dvě verze.Jedna "tichá" a druhá normální. Ta tichá byla pro nás, jelikož bylo nutné splnit zpřísňující se limity hluku. Tichá měla výkon 17 Kw( u motoru 638) a 14,7(u motoru 634) . A v čem to spočívá:
A pro motor 638: mezi karburátorem a přírubou je těsnění-clonka.Pokud je její otvor prořezán na plný průměr, jedná se o normální-otevřenou verzi. Pokud je ale její průměr menší, než průměr otvoru v přírubě, jedná se o ticho verzi. A náprava je jednoduchá-clonku prostě nožíkem vzít a proříznout(na průměr příruby). Při této úpravě je ale ještě nutno změnit hlavní trysku v karburátoru za tu s hodnotou 92 až 95. Standardní hodnota trysky při motoru s clonkou je 100. Takže úprava na 15 minut Ale co jsem zjišťoval, tak ty 2-3 kw jsou takřka nepostřehnutelné, mnohem důležitější je správné seřízení karbu.