Byl to svazek 3 žlutých kabelů vedoucích z C.D.I. bůhvíkam, vypadalo to někam do motoru
Měřil jsem proud a ten dosahoval hodnoty minimálně 8A, reagoval na otáčky - pokud jsem přidal, proud se zvětšil. Motorka startovala i běžela, když ty konektory byly rozpojený, snad se tím nic nezkurvilo
Tak pokud někdo ví, jestli je to normální nebo je něco v hajzlu uvítal bych každou radu
1 reakcí na tento příspěvek Roztavená izolace na el.spoji
1 reakcí na tento příspěvek Roztavená izolace na el.spoji
Ano jsou to kabely od alternatoru. To CDI co pises, je regulator. Ano takto se meri proud, ale ne tady. Jeste dalsi vec, pokud dobre vidim, mas nastaveny proudy ale stejnosmer. Tam je stridavina.
No a rada ?
Udelej poradne konektrory a odmer dobijeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Roztavená izolace na el.spoji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Roztavená izolace na el.spoji
KickMan píše: fafo> nevim jak ty, ale ja tam vidim AC a co bych měl podle tebe měřit, když mám rozteklou izolaci? Já měl vždy za to, že když kabelem valí velký proud tak se zahřívá, ale mužu se plést... A dobijení změřim jak?
Ja Te prece nechci poucovat, ptal jsi se.
Pokud tam mac AC tak je to dobre.
Ja kdyz vidim, tak odflaknutou praci, vrazdil bych............
Udelej (nech udelat) poradne konektory.
A zmer normalne na baterii dobijeni, nic jinyho.
To ze se hrali, je u Hondy (regulator take), tak nejak normalni , jen musi byt poradne udelany spoje.
Asi jsem z jiného světa,ale já osobně odfláknutou práci vyloženě nesnáším a proto všechno dělám,tak jako bych to dělal na svém. Pravda,že se to v dnešní době nevyplatí,ale jsem už prostě takový.
A jinak je normální, že tam jde tak velký proud? Podle mě je 15A na dobijeni baterky docela dost, ale nejspíš to regulátor nějak stáhne, nevim...
návod here !
Tady v první řadě proměřit regler, zda nejsou šlusnuté některé diody,nebo tyristory, pak měřit magneto a pak teprve dávat do kopy štekry. Jejich vypečení nemusí být vždy následkem mizerné montáže. Už jen proto, že reglery na Hondách jsou svou poruchovostí (způsobenou poddimenzováním a přehříváním), pověstné.
fafo píše: To ze se hrali, je u Hondy (regulator take), tak nejak normalni , jen musi byt poradne udelany spoje.
Naposled jsem to dělal na kamarádově CBR600F (tušim 94. rok). Konektor propálenej, kabely už skoro ohořelý, tvrdý ...
1 reakcí na tento příspěvek Roztavená izolace na el.spoji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Roztavená izolace na el.spoji
satandha píše: Jak říká J.M.K, prvně zjistit jestli je regler v cajku. A pak zapajet na tvrdo do smršťovačky a máš klid. Tohle není věc která by jsi potřeboval často rozpojit.
u hondy to vidím na konektory
www.previjeni-regulatory.cz pán je velice ochotný a rychlý.
edit, dodané konektory se mi stejně vypálili, tak jsem to napájel a mám 2 roky klid.
Naposledy editováno 18.07.2015 11:23:26
..tzn. jako kazdej druhej majitel starsi hondy muzes pomalu koukat po strankach na netu --- ignitech, elesys, vape atp. nevim... proste po novym regleru dobijeni...
..na varaderu mam taky uz ca 2roky ignitech regulator a ok..
2 reakcí na tento příspěvek Roztavená izolace na el.spoji
zitra musím zajet na STK tak to proměřím znova jak se zahřeje. Jinak jsem mezi regulator a výfuk(jsou hodně blizko sobě) dal kus izolace.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |