Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48

27.6.2015 v 12:17 | Nahoru | #31
zaks> Ja bych do toho sel..teda v pripade, ze znam aspon jeho jmeno a policajti videli, ze mu ty klice vzali..

27.6.2015 v 12:17 | Nahoru | #32

rybíz5 píše: Tak jsem se po ránu fakt zatlemil Máš to krásně napsaný a největší pecka jak si tou nezkryplenou rukou hladil prdel v elastákách Doufám že takových příhod budeš mít víc a podělíš se

ano to se mu povedlo napsat hezky

27.6.2015 v 12:17 | Nahoru | #33
markus> No moc hezky rano...
Toho zlodeje klicu to chtelo nechat zjistit a zazalovat.

27.6.2015 v 12:20 | Nahoru | #34

zaks píše: Tak mimo to že porušili dopravní předpisy ježděním po přechodě si těma klíčema mohli zaškrtnout i omezování osobní svobody, ne-li krádež a za ty blbý kecy urážku na cti? Na tom by právník snad ještě i zbohatnul na takovým vypatlaným davu cyklistů

tak nadávky padaly samozřejmě na obou stranách, já jim říkal, že jsou buzeranti, protože se chovaj jako buzeranti a taky se oblékají jako buzeranti. A když jsem si je fotil, tak jim říkám "dám to na internet vy čůráci" a oni na to "dej si tam co chceš ". Takže jsem dostal i souhlas se zveřejněním fotografií, což je od nich hezký

27.6.2015 v 12:25 | Nahoru | #35

Gahan37 píše: Já tady vidím nedostatek tolerance při takové situaci… lidi se k sobě neumí chovat slušně. Pak vznikají cyklobuzny, motosráči, zasraný plechovkáři všichni se fakují a výsledek nula…spíš by mě zaujala věta… .nedal jsem přednost cyklistovi na přechodu… jo nema tam jezdit ale taky to znamená že jsi moc nesledoval provoz a nepředvídal…

pozor jsem dával a viděl jsem že tam jede, ale vůbec mě nenapadlo, že se mi vrhne přímo pod kola. A on možná taky dával pozor, ale když zastavil, tak se skácel, protože nemohl vyndat nohy z nášlapů a to je v podstatě důvod vzniku celý události. Kdyby ty nohy vyndal, tak bychom se pouze pozdravili vztyčeným prostředníčkem a pokračovali bychom v jízdě

27.6.2015 v 12:26 | Nahoru | #36

Hele, když odbočuju, tak předvídám a očekávám že mi tam z chodníku vstoupí chodci na přechod. Ale chtít po mě abych předvídal že se tam přiřítí někdo na kole - to už po mě chceš trochu moc, ne? To už můžu rovnou předvídat, že se přede mě posadí letadlo při nouzovým přistání, třeba... Chodec jde 3-5 km/h, cyklista je ale nejmíň 3x rychlejší. Já dokonce i když jdu jako chodec přes přechod, tak předvídám a sleduju, jestli mi to auto opravdu zastaví. Takovej triviální pud sebezáchovy.

27.6.2015 v 12:35 | Nahoru | #37

Jenže to si trochu protiřečíš ne? Jak máš předpovídat v provozu, že někdo úmyslně poruší zrovna teď předpis, čímž úmyslně ohrozí sebe a potom i tebe. Předvídat by v takovy situaci měl cyklouš a ne plechovka.
Já sám dost aktivně jezdim na kole a i po silnici. Nikdy jsem žádnej konflikt neměl, nikdy mě nikdo ani nevyfakoval. Ono to možna bude spíš než tim, že než ukazovat kdo na čem jezdí, tak řešit kdo s tim jak jezdí. A já za sebe můžu klidně říct, že nejčastější arogance je právě ze strany cykloušů, obzvlášť z těhle městkejch. Kolikrát i když jedou na cyklostezce tak je skoro pravidlem, že si tyhle paka zaberou celou stezku pro sebe a když jim někdo jede naproti tak se ještě vztekaj, že musi uhybat.
Co se týká nášlapů tak to je kapitola sama pro sebe. Do města kde se zastavuje na každym kroku si vezme našlapy s prominutim jen kreten.

Naposledy editováno 27.06.2015 12:37:08

27.6.2015 v 12:39 | Nahoru | #38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 12:44 | Nahoru | #39

Gahan37 píše: Pochopil jsem správně že cyklouš už byl na přechodu když jsi odbočoval, nebo jsi odbočoval a on tam najel? V druhém případě přijmi mou drobnou omluvu.

to nevím, nemám v hlavě počítač a hlavně mi to nepřijde ani nijak podstatný

27.6.2015 v 13:00 | Nahoru | #40

markus píše: to nevím, nemám v hlavě počítač a hlavně mi to nepřijde ani nijak podstatný

Cyklouš na přechodu opravdu není podstatná věc.. tak, hlavně že je ok, třeba se naučí sundavat nohy, Tobě neublížil a zbylo i pár fotek pro vnoučata…

27.6.2015 v 13:32 | Nahoru | #41

27.6.2015 v 16:12 | Nahoru | #42
Tohodle se mi stalo v Klatovech u Lidlu na kruháči Prechod a vjel mi tam pán na kole a pak paní Oběma jsem vynadal

27.6.2015 v 20:16 | Nahoru | #43
jak mile by mi někdo vlezl do auta, tak bych mu zlomil apson jednu kost v těle... ochrana majetku...

27.6.2015 v 20:41 | Nahoru | #44
markus>

Chápu tvou nasranost... pro mě jsou cyklisti jedoucí na kole po přechodu taky zmrdi a ještě minulý rok nám na školení řidičů lektor (starší pán), zdůrazňoval, že pokud srazíme a zabijeme cyklistu jedoucím na kole po přechodu, nic nám nehrozí...

Zabíjet nehodlám, chci mít klidné spaní, ale s radostí je vytroubím tak, aby si do těch elasťáků nasrali... ( a pak si to můžou hladit třeba navzájem)

27.6.2015 v 20:43 | Nahoru | #45
Slušná storka, taky bych potom asi potřeboval něco na uklidnění. Já tedy ač občas na kolo i sednu ( bez moderního outfitu ) tak z nich mám mírnou fóbii. Tůhle se mi stalo, že jak jedu domů z práce, kolem 19 hod po silnici v obci, kde je 30 km/h a je tam levotočivá zatáčka cca 60 stupňů kolem baráku takže tam není vidět a je to docela úzký, skoro na konci vesnice, tam se ani nedá nijak jet rychle, projedu zatáčku a tam tlupa vystajlovanejch kreténu jak chlapy tak ženský cca 15 kusů a samozřejmě rozesraný po celý šířce silnice, byla klika, že mě dokázali kolem tý mojí brzdící plechovky "obtéct" a nebo, že tam nejel někdo, kdo by na tu 30tku sral, myslím, že i v 50ti by jich pár na kapotě skončilo. Popravdě bych v takový situaci vždycky nejraději všechny seřval jako malý smrady ale většinou to ani nestihnu jak mám co dělat abych nějakýho kokota nesejmul. Takže silné letní nervy přátelé.

27.6.2015 v 21:19 | Nahoru | #46
Hlavně mě celkem pravidelně sere jeden biker, kterj mě zprava předjede, když stojim na červenou s vyhozenym blinkrem doprava a do křižovatky vyrazíme společně. Já samo odbočuji, on se chystá jet rovně. Vždy je vytrouben, za dva, tři dny, nebo za týden se situace opakuje
Otázka za 10bodů:
Na každé cyklostozce ústící na přechod pro chodce, je vovdorovná dopravní značka "dej přednost v jízdě", kdo a kde bere tu jistotu, že ccyklista ví, co ta čmáranice na zemu znamená?
Vždyť cyklista je z pozice silniční dopravy nevzdělaný pako, který nemusí nijak dokazovat znalost značek apod.

E: myslim že nápis "Cyklisto sesedni z kola " by byl efektivnější

Naposledy editováno 27.06.2015 21:21:35

27.6.2015 v 21:48 | Nahoru | #47
mel si ho zalovat za uslou mzdu kdyz si prisel pozde alespon by byla prdel

27.6.2015 v 22:32 | Nahoru | #48

los-fazeros píše: Jen zodpovědnost a dobrý vychování mi vždy zabrání ho pro výstrahu ťuknout. Mám na ně štěstí.
Otázka za 10bodů:

E: myslim že nápis "Cyklisto sesedni z kola " by byl efektivnější

Povinnost dokazovat znalost nema. Ale jako ucastnik silnicniho provozu ma povinnost pravidla znat. Cili neznalost zakona neomlouva...

28.6.2015 v 08:06 | Nahoru | #49

28.6.2015 v 09:14 | Nahoru | #50
tedy já se považuju za poměrně demokratickýho účastníka provozu a cyklisti mi nikdy nevadili a nevadí, ale ani já nemám chuť pouštět jedoucí cyklisty na přechodu. To je totéž, jako svištět s motorkou po cyklostezce. Už sem zažil, že jsem nepustil cyklistu (co jel) na přechodu, šli sme na brzdy brutálně oba. Začal pyskovat, načež sem stočil okno a vzkázal mu, že je ocas, a ať kouká slezt a vede to - pak nemám problém, páč tady je na přechodu a ne na cyklotrase. Přidali se chodci vedle na chodníku, cyklistovi vynadali že se chová jako barbar, načež on slezl, vedl to a v poklidu přešel silnici

takže se Markusovi nedivím, zachoval bych se asi stejně.
ps: vlézt mi cizí chlap takle drze do auta, dám mu přes hubu - tady souhlas s ostatními.

28.6.2015 v 09:23 | Nahoru | #51

majklboj píše: Včera mi nedal cyklista přednost, když jel z vedlejší silnice, která ještě byla z kopce. Ani nepřibrzdil, nic... ani se nepodíval mým směrem, nic... Když jsem ho vytroubil, jenom suše zvedl ruku ve stylu, chápu tě, ale přece nebudu brzdit, když už jsem rozjetej. Asi to dělá v tom místě často... Chlap tak kolem 50.

jo, tohle se běžně děje, potvrzuju. Mají dojem, že jsou dostatečně úzký, a když jede úplně u kraje, nepřekáží vozidlům, co jedou po hlavní. Ovšem jen do chvíle, než po té hlavní pojede někdo se stejným uvažováním. Jakmile vidím kolo z vedlejší, zbystřím, a už se to dostkrát vyplatilo (a např. starý babky co byli v krámě pro rohlíky mnohdy ani netuší, že mají dát přednost, nebo co to vůbec znamená "dát přednost")

28.6.2015 v 10:49 | Nahoru | #52

28.6.2015 v 11:54 | Nahoru | #53
Máme tu také cyklostezku,kterou nikdo nevyužívá.Oni radši jezdí po silnici a nejradši tak po třech vedle sebe.To,že je nezajímá nějaká stopka je tu uplně normální.Že Městapo kontroluje jen špatně zaparkovaná auta a na ně kašle je tu taky normální,ale mám jeden zážitek z minulého týdne který mne dostal.

Jel jsem na motorce a že ta je opravdu slyšet,kdo mne zná ví.No a odbočil jsem doleva na vedlejší silnici.Tak jeli tři mlaďasové na inlinech a když jsem byl vedle nich,tak si jeden z té buzerbandy usmyslel že si přejede na levou stranu.Na uších sluchátka,debilboys v nich na plné kule a bez otočení,že za ním něco jede.Samozřejmě do mne vletěl,upadl na zem a mohl se podělat co tam jako dělám a ti jeho kolegové se k němu přidali.Tomu na zemi jsem vyškubl sluchátka z uší,poslal ho do pr.. ,zjistil,jestli mu nic není,naštěstí se ani neodřel a jel jsem dál.Ale tohle se může stát každému,takže nejen cyklobuzny,ale i inlajnisti jsou hovada.

28.6.2015 v 13:09 | Nahoru | #54
ale ze se modrejch seslo kvuli takovy picovine co
Skupinovy pumpicky nemam rad. Myslej si ze jedou Turdefranc na uzavreny silnici a vsichni se znas ted poserte, protoze my jedeme 30!
Za pobaveni sverazne napsanym kratkym pribehem palec nahoru A ted se du hladit pres elastaky...

Naposledy editováno 28.06.2015 13:14:22

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

28.6.2015 v 16:39 | Nahoru | #55
cau
sem ridic z povolani a jezdim kazdej den po praze a mel sem to uplne stejne obcas nekoho vyfaknes,nebo vyrves obcas nekdo tebe,hodne casu na silnici sem stravil (a jeste stravim)solidne nasranej jakej je nekdo curak a opravnene. nicmene takhle se neda kazdej den jezdit to z toho cloveku za chvili praskne hlava,takze zacinam bejt na lidi vic v pohode ,kdyz udelaj nejakou picovinu a funguje to oni sou zase v pohode na me kdyz nejakou udelam ja.takze za me,tolerovat a predvidat jinak prece nikdo z nas nechce aby to skoncilo nejakim solidnim pruserem kvuli tomu zes mel prednost na prechodu.

28.6.2015 v 17:52 | Nahoru | #56
Skoda ze jsi nenatocil jak nemuze vyndat haksny z klipsu a pada, to musela byt komicka vlozka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

29.6.2015 v 01:19 | Nahoru | #57

honza_ píše: taky nechápu ty čuráky co jedou po silnici, i když mají vedle sebe cyklostezku, u nás v Olomouci zcela normální, mají tam samostatnej most, kterej je určenej přímo po cyklisty, tak někteří stejně jedou po silnici a když jsem se jednoho čůráka zeptal, proč nejede po cyklostezce, tak začal mávat rukama a ukazovat pod sebe na kolo a ptal se mě, že to kolo co má není na cyklostezky (wtf) a následně odvětil, že taky s mojí motorkou nejezdím po poli (ninja) - tak si udělejte o jejich inteligenci obrázek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

29.6.2015 v 07:33 | Nahoru | #58

Pedl píše: To je nejen u vás. Teď začíná být dost v módě jezdit i po rušné čtyřproudovce na kole, protože ta jejich nabušená sportovní mašina nezvládá cyklostezky

Wo tom mi povídej. Vždy když dovalím do Prahy tak se musím tlemit jako debil Všichni na "celopérech", cyklostezka (asfaltová!) z Kostelce n/L do Poděbrad samej vyfešákovanej jezdec na takovém kole. A když s nima prohodíš pár slov tak to jsou krutoři co za den dají 60km jako prd Ale jak přijedou sem na Náchodsko tak když pominu, že hned na prvním kopci jsou totálně ko protože kopce s šotolinou v Praze nemají tak hlavně na prvním "sjezdečku" ve kterém jsou asi 3 kameny kterým je potřeba mírným zatočením řídítek se uhnout hned dole řvou "ty wole to je divočina, no ještě, že mám to tlumení od FOX" a když přijedeš na už zajímavej sjezd kde už opravdu je potřeba mít na to kole a trochu umu. Tak to slejzají a říkaj "to nemyslíš vážně ne?" Ale - "Fulla" do Prahy to je základ

K tématu - hele přistupuji k tomu skoro stejně "přechod je pro chodce - ne cyklisty!" a dávám jim to ještě zamračeným pohledem jasně najevo (ikdyž jim to je samo sebou u prdele a říkají si debil). Ale zatím (3x ťuk ťuk) mi tam žádnej takhle neskočil. No asi teď budu víc ve střehu když vidím, že přeci jen se může najít trotl co tam skočí.
V právu jsi byl na tuty i kdyby se něco stalo - neb už jen z prvního odkazu na netu u stránek PČR Pardubice se jasně píše :

Ačkoliv si to někteří cyklisté stále neuvědomují, přechod pro chodce, jak už z názvu vyplývá, slouží k přecházení komunikace chodcům, nikoliv cyklistům. V případě, že chce přechodu pro chodce využít cyklista, je povinen z jízdního kola slézt a komunikaci tak přejít pěšky.

29.6.2015 v 08:07 | Nahoru | #59
_BoB_> ...uplna pravda,moc hezky napsany

29.6.2015 v 08:10 | Nahoru | #60
_BoB_> přesně tak, kdysi jsem si pořídil sjezdový kolo, ale po čase jsem si u vědomil, že to je nesmysl, pokud člověk nebydlí na šumavě nebo v krkonoších. A když v Praze potkávám houfy lidí na fulech s integrálníma helmama, marně si lámu hlavu nad tím, kde na tom vlastně jezděj