peter3> Zdarec, Rozdil mezi temito ridicimi jednotkami je spis nepatrny rozdilmezi temito roky . Rozdil by byl treba uz od roku 2011. Mneli vetsinou 3 nebo 2 konektorovy vystup. funkcnost to neovlivnilo aspon sem se stim nepotkal jelikoz ridi par nepatrnych veci hlavne davku,,cidlo , vstrik,a par relatek vzdy neco pribyde .A pokud rikas ze pred tim nebyl zadny problem s chodem motoru tak bych problem nehkledal v CDI jelikoz vetsinou byli problemy ze ridici jednotka se spalila cela a z motorkou jsi nepohl ,, ani bys nenastartoval ani bysi neslysel vstrik pal. cerpadla proste mrtvy stroj.napr: tady mas jedenz uni. typu:
http://www.ignitech...na/te610/te610.htm.A ten mechanik musel byt teda prase ! ze nechal elekrtroniku na desti
. Nejlepsi by ale bylo podle vyrobce zjistit jake tam ma byt originalni CDI dase to zjistit v dilenske prirucce v elektroschematu presny typ CDI.jinak ND nemam jen kryci plasty a mozna predni masku musel bych se podivata mozna kamarad ma doma neco.
Spise bych se ohledl na Ventily pokud nejsou podpalene nebo nejak inak poskozene a zdali vubec vymezeni je serizene spravne???, Jesi vazne mechanici postupovali tak jak vyrobce udava my jsme postupovali vzdy dle vyrobce.
Pokud budes mit cas nafot mi nejake fotky sem co jsi vse mnenil a co ti vse s motorem delali pokud teto nebude optezovat a pokud nemas dilenskou prirucku posli presn typ moto rok a jase podivam v dilne.