bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)





Mam obrovsky problem. Za tyden vyrazime na motodovolenou do Turecka. Pred cestou jsem jeste chtel vymenit olej a zavit na boku motoru to neudrzel a strhl se. Co s tim ? Olej se da jeste vypustit filtrem ,tak me napadlo to proste prilepit na pevno. Co myslite ?

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

20.6.2015 v 14:20 | Nahoru | #1
Vložku typu Helicoil

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

20.6.2015 v 15:11 | Nahoru | #2
Jak říkáš přelepil bych to na pevno a řešil bych to až po dovolené, když máš novej olej tak už tam lézt nemusíš.
a nebo šikovnýho kutila co má soustruh,a novej závit a víčko je za hoďku hotové

2 reakcí na tento příspěvek Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

20.6.2015 v 15:45 | Nahoru | #3
Asi bych zkusil ten závit dotěsnit konopím, ale velmi opatrně, ať se z něj nic nedostane do oleje.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

20.6.2015 v 16:59 | Nahoru | #4
Proč to kurva fušovat, když se to dá za hodinu opravit pořádně? Řešit to někde na cestě tak neřeknu, ale před cestou?
Lepidlo nebo konopí? To už rovnou špunt od šampusu.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

20.6.2015 v 18:53 | Nahoru | #5
vyvlozkovat tak jako vsechny strzene zavity nic jinyho nefunguje stopro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 09:18 | Nahoru | #6

Fück píše: Asi bych zkusil ten závit dotěsnit konopím, ale velmi opatrně, ať se z něj nic nedostane do oleje.



No tak po tobě bych chtěl mašinu, instalatére ještě by to mohl zatřít fermeží, ať je to sichr

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 10:44 | Nahoru | #7
Carcharot> Momentálně žádnou neprodávám, ale budu na tebe případně pamatovat Ale vážně, na Jawě to jako nouzovka někdy před 20 lety fungovalo, bez fermeže. Helicoil je samozřejmě lepší, ale má na to týden, bude to chtít dekl dolů, podle fotky je to větší průměr, v ruce to asi rovně nepřevrtá.. Ale máš recht, neznám jeho vybavení, třeba to zmákne.

1 reakcí na tento příspěvek Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 11:12 | Nahoru | #8
Tak je to diky bohu vyreseno. Ta Helicoil vlozka zni fajn ,ale je to velky (24) a kazdej mi rekl ,ze takhle velky se neprodavaji. Vzal jsem to k servisakovi,co se specializuje na olejovy vany a vaření bloků. Přilepil to nejakym specializovanym lepidlem a jestli budu chtit ,abych nemusel kupovat novy levy kryt,ze mi zespodu navari novy hrb ,a do nej se vyvrta novej vypoustak.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 11:17 | Nahoru | #9
tehlonovou snůru a maznou to silikonem pasku ne

1 reakcí na tento příspěvek Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 13:20 | Nahoru | #10
jestli se nepletu,tak pod tím víčkem je ještě sítko na olej,ne?no a to by se mělo při výměně oleje čistit ne?

takže nějaké trvalé zalepení asi není úplně ideální řešení.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 14:06 | Nahoru | #11
Bobin4> Ale prodávají, můj oblíbený V Coil až M36. U té M24 stojí ale sada lehce přes 2 tisíce a v běžném servisu se to moc nepoužije, tak to nikdo nemá. Možná nějaká větší zámečnická firma... Já mám jenom M6, ta už si na sebe vydělala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 14:15 | Nahoru | #12

Fück píše: Bobin4> Ale prodávají, můj oblíbený V Coil až M36. U té M24 stojí ale sada lehce přes 2 tisíce a v běžném servisu se to moc nepoužije, tak to nikdo nemá. Možná nějaká větší zámečnická firma... Já mám jenom M6, ta už si na sebe vydělala



s takhle jemným závitem?hoď sem odkaz, nevěřím.

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 14:17 | Nahoru | #13
Dolph-cz> Lepidlo pry pri 300°C zmekne a da se to odlepit rukou ,takze autogen nebo horkovzdusna pistole by mela postacit.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 14:19 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 16:14 | Nahoru | #15
Dolph-cz> 1,5 . Standard má stoupání 3mm, "jemný" 2,0, mají všechny tři. Ovšem netvrdím, že poznám závit podle fotky, vůbec nemusí být metrický.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 16:32 | Nahoru | #16
Fück> tam určitě není stoupání 1,5,ale jemnější.

1,25 možná jen 1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 17:25 | Nahoru | #17
Dolph-cz> To já nevím, ale zdá se, že ani ty, jen rád kritizuješ. Moje "mašina" to není. Kdyby byla, podíval bych se, jestli někdo ten dekl někde neprodává, když ne, a helicoil by opravdu nebyl, zkusil bych to vyvařit, srovnat dosedací plochu, převrtat to na stojanu a ten závit tam říznout znovu, případně sehnat větší špunt. Pár šikovných lidí tu ještě zbylo. Ale za týden bych to momentálně nestíhal.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 18:13 | Nahoru | #18
Ak je to veko tak vyvariť, vyvrtať a nový záviť. Ak sa toho chytí majster tak to bude mať hotové za cca 2hod aj keby nechcel, druhý problém vidím vo vypúšťacej skrutke, podla mna bude záviť aj tam ošlahaný, tak že rovnako vyrobiť novú

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 19:23 | Nahoru | #19

Fück píše: Dolph-cz> To já nevím, ale zdá se, že ani ty, jen rád kritizuješ. Moje "mašina" to není. Kdyby byla, podíval bych se, jestli někdo ten dekl někde neprodává, když ne, a helicoil by opravdu nebyl, zkusil bych to vyvařit, srovnat dosedací plochu, převrtat to na stojanu a ten závit tam říznout znovu, případně sehnat větší špunt. Pár šikovných lidí tu ještě zbylo. Ale za týden bych to momentálně nestíhal.



proč myslíš,že jen kritizuju?to rozhodně,ne, diskutujeme tady o vložce,která se podle mně nevyrábí.....

sundat dekl,udělat větší závit a ten špunt vyrobit větší na míru....není problém.... a na nouzové dojetí,případně do další výměny oleje,klidně to konopí jak jsi psal ty-s tím nemám problém.

1 reakcí na tento příspěvek Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 20:40 | Nahoru | #20
Dneska po zalepení odzkoušeno ,cca 200 km , a ani kapička .Okolo šroubu absolutní sucho.Docela si to získalo mojí důvěru

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

21.6.2015 v 20:51 | Nahoru | #21
Fück> Nový kryt by byl uplne nejlepsi ,ale tehle motorek v ČR moc není tzn. ,ze ani dílů. Navíc by bylo docela štěstí ,kdyby to stihlo přijít.

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

22.6.2015 v 09:18 | Nahoru | #22

Fück píše: Asi bych zkusil ten závit dotěsnit konopím, ale velmi opatrně, ať se z něj nic nedostane do oleje.



Jo hlavně to konopí nezapomeň namočit ve fermeži....

To nemyslíš vážně, že jo??? To se už pořádně nepoužívá ani v instalatéřině.

(reakce na) Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

22.6.2015 v 11:20 | Nahoru | #23

Bobin4 píše: Dneska po zalepení odzkoušeno ,cca 200 km , a ani kapička .Okolo šroubu absolutní sucho.Docela si to získalo mojí důvěru


Čím jsi to lepil? Díky za tip.

Stržený zavit na bloku motoru (vypoušťák)

22.6.2015 v 15:42 | Nahoru | #24
Nevím přesně, to bylo servisáka. Pamatuji si jenom ,že to byl nějaký Loctite.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
centrální stojan Derbi Terra 125, Derbi Terra 125 Adventure, UM Motor... ofreedom 0 6.7.2023 v 20:01 ofreedom
Derbi terra nikasil Derbi Terra 125 Pavlord 2 6.11.2021 v 10:02 ja1
Přerušovač blinkrů derbi terra Derbi Terra 125 Pavlord 1 1.11.2021 v 19:44 MarVerKev
derbi terra-doplňky a náhradní díly Derbi Terra 125 Pavlord 2 15.9.2021 v 22:49 ofreedom
Při přidání plynu chcipe Derbi Terra 125 DolenT 2 25.11.2020 v 12:34 panTerek


TOPlist