globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další trotl co si koupí moto a nerozumí tomu...
17.6.2015 v 21:44
Zdraví pánové a dámy, potřebuju poradit. Klasicky mám jen kusé laické informace úplně k ničemu, ale i tak to se mnou zkuste... Je tomu cca dva týdny, co jsem dostal rozum a pořídil si svojí první motorku. Bohužel nejsem zaměstnáním syn podnikatele , takže volba padla na starší kousek (hodně starší, 1996) Suzuki Bandit, s nalítanejma 60 000 km za celkem příznivou cenu. Motorka šlapala pěkně, zkušební jízda i následné projíždky byly v pohodě, ale po těch dvou týdnech a najetejch cca 1500 km mě vyděsila následující věc... Jel jsem trasu něco kolem 100km a zhruba polovinu cesty v pořádku, potom přišla trošku svižnější pasáž a od té doby , když jsem dojel do města nebo prostě nižší rychlostí na vyšší převodový stupeň tak je kolem 4000 otáček při přidání plynu motor udušenej a netáhne. Ale třeba jen na dvě vteřinky, v rozmezí třeba jen 500 otáček , pak se chytne a jede. Jinak starty, rozjezdy v normálu , nechcípá, nekolísá nic. Jediný co se mě osobně zdálo, ale asi je to úplná kravina, je že je tam jakejsi vykuchanej laďák a při brždění motorem to fest střílí a po pár takovej dělobuších to bylo na to zakuckání náchylnější. Po klidnější jízdě se to srovná a dá se jet normálně. Tak se omlouvám se za slohovou práci, díky za váš čas a každou radu.

2 reakcí na tento příspěvek Další trotl co si koupí moto a nerozumí tomu...

18.6.2015 v 22:05 | Nahoru | #1
Takže díky za názory a rady, ještě upřesním že jde opravdu o nahodilé střílení do výfuku, kolikrát je to rána že si málem cvrknu. Co se týká té ztráty výkonu, stalo se mi to na té trase asi čtyřikrát náhodně , nezávisle na sobě, jen podle mého pocitu , vždy po vytočení vyšších otáček a následnému přechodu do klidnějšího režimu...tj. Letim jako prase, rovinka, přijíždím do obce , podřazuji, rany jako z děla, ucvrkávám a bez plynu dojíždím na rychlost 50km/h, v okamžiku kdy chci zase přidat se stroj na vteřinku přidusí a dál jede normálně. Co se týká filtru, je tam po původním majiteli sportovní K&N, proč ? Je to problém ? Výfuk , vyměním, stejně se na evidenčce děsil proč tam ta koncovka vůbec je , že je to zbytečná váha navíc, bo je jaksi úplně vykuchanej. Dneska jsem nakoupil olej , brzdovku, svíčky, tak to vyměním a pak budu pátrat dál. A hloupá otázka nakonec, měl jsem strach že by to mohlo bejt přidřený, je to úplná blbost ? Jak se to vlastně u mašiny projeví ? Díky za trpělivost.

(reakce na) Další trotl co si koupí moto a nerozumí tomu...

19.6.2015 v 18:05 | Nahoru | #2
JohnyKotrba> to vypada jako svicky a nebo by mohlo obcas vynechat podavaci cerpadlo.ale je to jen muj nazor
Protoze po pravde by to mohlo byt dalsich x veci hodne stesti pri oprave.

(reakce na) Další trotl co si koupí moto a nerozumí tomu...

19.6.2015 v 21:43 | Nahoru | #3
JohnyKotrba> Jestli budeš měnit svíčky, budeš muset sundat nádrž, prohlédni filtr, jestli bude zasraný, vyper, vyčisti.
Zkontroluj všechny hadičky, jak benzínové, tak podtlakové, jestli nejsou popraskané, taky příruby ke karbecům! Mohou být povolené, nebo popraskané a přisávat vzduch. Nejlépe je vyzkoušíš na nastartovaném motoru, když je postříkáš nějakým hořlavým sprejem, nesmí se zvýšit otáčky motoru, jestli jo, přisává vzduch..!
A porovnej staré svíčky, jestli jsou stejně zbarvené.
Pak bych se pustil do karbeců, ale jestli si troufáš...?
Přidřený motor většinou klepe...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist