kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: nedalo mi to a sel jsem se podivat, mam starší aviator 2.2 - uz je v prodeji pouze novějsi, bezpečnější a tezsi aviator 2.3 - a uz ten muj starší ma licnice ve tvaru V a jdou vytahnout se zapnutou helmou (tzn kamarad mel asi aviator prvni generace?) :
jinak si o bezpecnosti airoh helem nedelam iluze, zvlast tyhle starsi aviatory jsou jak papir a v americe se s nima ani nesmi zavodit.
Ale treba na zavodech to byva oblibene tema a drbali treba Kejmiho, kdyz se rozsekal v LS2 .. ze ma zraneni hlavy kvuli te helme, pritom kejmi vsude psal, ze mu LS2 zachranila zivot kamarad rika, ze by si na hlavu nevzal nic jineho nez shoei-ku, na to mu zas Kajgr kontruje, ze sice taky jezdi v shoeikach, ale ze uz ji taky rozlouskl jak nic...
ja jsem s airohem max spokojenej, co se hmotnmosti a materialu tyka, i s tim, ze jsem je kupoval kolem 5tis/ks .... hodne se potim + blato, po roce je helma na MX skoro na vyhozeni (i proto mam jednu na MX a jednu na SM) a kupovat si kazdej rok za 20k SHOEI uz je na me nejak moc...
Naposledy editováno 11.01.2020 18:54:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jinak otázky/váhání mezi super lehkou a těžší pevnější jsou věčné... můj synátor dokázal přetrhnout BELLku za 15t (a ta extra lehká určitě není) tak že mu na hlavě zůstala v podstatě jet přilba a ne integrálka
Naposledy editováno 11.01.2020 19:01:51