bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.12.2019 v 09:00 | Nahoru | #1
Tifone> s tím tak úplně nesouhlasím. Ano co se vstupních nákladů týká, je strojař úplně někde jinde. Ale je tu další stránka věci. Fyzická zátěž. Strojař jí má samozřejmě taky, ale podstatně menší. Upne obrobek, zadá výrobu a kontroluje. Teď si vem když přijde zedník a má otloukat starou plesnivou omítku, dýchá to svinstvo oproti nástrojaři který je v čistotě. Potom si všechno má nanosit atd. Kolikrát vezme do ruky lopatu atd. Takže ono to není tak jednoduché jak by to na první pohled mohlo vypadat.... Když vyzdívá dům, víš kolik tun mu projde rukama, atd? Vidím to na chlapech jak jsou zmordovany, je to zahul jako sviňa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.12.2019 v 09:09 | Nahoru | #2
miki83> jasný tomu rozumím, taky píšu že přeju každýmu kdo pracuje ať se má dobře. Ale je to jen věcí nabídky a poptávky, prostě dělnický profese nemají mladou generaci a fachmanů ubývá ......cena jde hore.
před asi osmi lety jsem poptával GO střechy, tehdy jsem chtěl jen rozpočet ,abych věděl na co se připravit. bylo do komplet bez krovů s vyprkněním za 650tis ve falcovaném provedení . Letos jsem to poptal znovu a cena byla 1,3mil bez prken jen latě a ze "šablon" Ruuka . Takže méně pracné a víc jak 2x dražší!
Ale já za tu dobu osmi let nedělám 2x dráž.O to jde .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist