globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 23:16 | Nahoru | #1

assassin píše: mezi lepsima a horsima brembama podle me nepoznas rozdil. mam na okruhovce CNC brembo a PetrS tam ma v seri M50(nebo jak se nadava tomu trmenu z panigale) jedem stejny desky (ty obyc bremba jsou nic moc, vcetne "levnych" racing ala SA,SC,RC...) a ze zacatku jsme nemohli prijit na to proc me to brzdi lip - bylo to v pumpe, na jeho moto je radialni brembo 16x18 a ja mam accossato 16x16 - ten vic "racing" pivot point dela fakt velkej rozdil. Po vymene brzdi oboje stejne.
asi jedinej rozdil kterej je na tech CNC brzdach znat je, ze se lip vraci desky = roztocis kolo na stojanu a moje se toci dele - mensi odpory. Pro top level zavody to asi smysl ma, ale do provozu spis ne. vetsinou tyhle zavodni brzdice nemaji prachovky a mel bys je po kazdem zavode vycistit....



Hele podle teorie by měly sroubovany o něco víc vadnout... Otázka jak moc to poznáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 00:22 | Nahoru | #2

z.a.j.o.c.h píše: Hele podle teorie by měly sroubovany o něco víc vadnout... Otázka jak moc to poznáš


To je takovej marketing ... i když, nechci dělat ukvapený závěry - myslím, že o dost víc záleží na deskách a kapalině, aspoň u mě to tak bylo a je. Na Speedu byly M4, desky stále stejný Brembo SA a rozdíl dělala kapalina. Vždy jsem to poznal na okruhu, po výměně za nějakou racing kapalinu znatelně lepší chování po zahřátí. Teď na SD zase pro změnu desky - jsem chtěl šetřit a koupil desky SBS. Na silnici jsem nepoznal rozdíl. Na okruhu ale zase ano - po pár kolech, na konci rundy začala páčka měknout. Na další okruh jsem zase dal Brembo SA - a problém byl pryč. Zřejmě přenos tepla nebo něco takového - nevím, nic jiného jsem neměnil.
Nemůžu to zobecňovat, takovou mám zkušenost; nicméně opravdu brzdy poznáš na okruhu, na silnici těžkko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist