globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:18 | Nahoru | #68071
freedom: to,ze je jedna platforma pro vic aut pro me neni dukaz o tom, ze se osidilo technicke reseni. to ze se pouzivaji dily z nizsich rad do aut z vyssich rad - opet, placnuti do vody. vite presne jak auta trpi ojebavanim mechanickejch komponent, ale nedokazes dat jedinej konkretni pripad? ano treba tlumice z a3 na novem superbu vs tlumice z passata na starem by byl fajn priklad, ale to tak asi ve skutecnosti neni coz?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:24 | Nahoru | #68072
Frennky> Ne a musim se zastat AR proti zlejm kecům pomatenejch veteranistů

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:24 | Nahoru | #68073
strakon> Je fakt pěkný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:28 | Nahoru | #68074

_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/



Já mám na Monsteru v podstatě to samý, jen ne radial a jak to zvadne, akorát upravím páčku a je klid, takže bych to neviděl jako takovej problém. Ale jako Stylemy na tom budou líp, co tom žádná spíš že brzdy se řeší líp než ty trubky a péra. Na druhou stranu tu vidli měl teď Street RS a lepší bych nepotřeboval, takže to bude asi v cajku motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:30 | Nahoru | #68075
assassin> nemá to smysl...

Máš pravdu.
Dnes se dělají jen samá pro techniku a technice zaměřená řešení, žádné kompromisy.

A jak to tedy je, pouč nás? A máš důkaz?

Naposledy editováno 25.10.2019 21:33:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:30 | Nahoru | #68076

_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/



mezi lepsima a horsima brembama podle me nepoznas rozdil. mam na okruhovce CNC brembo a PetrS tam ma v seri M50(nebo jak se nadava tomu trmenu z panigale) jedem stejny desky (ty obyc bremba jsou nic moc, vcetne "levnych" racing ala SA,SC,RC...) a ze zacatku jsme nemohli prijit na to proc me to brzdi lip - bylo to v pumpe, na jeho moto je radialni brembo 16x18 a ja mam accossato 16x16 - ten vic "racing" pivot point dela fakt velkej rozdil. Po vymene brzdi oboje stejne.
asi jedinej rozdil kterej je na tech CNC brzdach znat je, ze se lip vraci desky = roztocis kolo na stojanu a moje se toci dele - mensi odpory. Pro top level zavody to asi smysl ma, ale do provozu spis ne. vetsinou tyhle zavodni brzdice nemaji prachovky a mel bys je po kazdem zavode vycistit....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:34 | Nahoru | #68077

t_freedom píše: assassin> nemá to smysl...

Máš pravdu.
Dnes se dělají jen samá pro techniku a technice zaměřená řešení, žádné kompromisy.



jsi jak malej harant. ja jsem nic takoveho nenapsal a ani jedno z mych tvrzeni neimplikuje to co mi podsouvas.

pokud ale napises, ze se diky elektronice ojebavaji technicka reseni a pak neumis dat jedinej priklad - tak proste to tvoje zvolani beru jako placnuti do vody na slovo vzateho odbornika.

a odstavec obecnych zvastu o platformach, unifikovanosti a cost cuttingu je jasnej dukaz, ze ses posunul do manazersky pozice, nablabolit kupu na pohled chytrych slov, ale nic konretniho nerict....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:36 | Nahoru | #68078
assassin> Ono Porsche nějaký větší zásahy potrebovat bude.Chvilka na google a praskaj tomu hlavy,poskozujou válce,má to problematicky ložisko středový hřídele-destrukce motoru a zlobej nějaký olej. pumpy v hlavách nebo co.Rozvodak praskne ve 175kkm.Takze taková generalka kolem těch 150kkm nebude od věci.Kazdopadne i tak na sportaka slušný.
Tu tvoji M4 sem zmínil v souvislosti s odkazem na severní smyčku.Quadrifoglio je nejrychlejší produkční sedan a věř tomu,ze do Hamburku bys určitě přijel min rozlamanej v ni,než v M4.
Giulia je pěkná a podle mě na silnice ideál verze co pobaví je 2.0Tb Veloce s cca 300Ps.Na rozdíl od BMW 3er je ale zábavná i s 2.0Jtd

Ad ty komponenty co zmiňoval Libor.Pravda je,ze třeba zrovna Superb 1 byla podvozkově srážka.Skvele na tom svitily xenony a 1.9Tdi málo žralo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:37 | Nahoru | #68079
assassin> bosej manažer

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:38 | Nahoru | #68080
assassin> ale hovno!

NP psal, že se elektronikou dohání downgrading podvozků. Opak tady naopak 'Implikuješ' ty.
Nikdo nepsal, že díky elektronice se omrdávaj komponenty... Ale že se elektronikou dohání pozlátko tý 'bídný' unifikace mechaniky užívaný dnes napříč platformami. Toť vše.

Dal jsem ti jasnej příklad "VÝVOJE" podvozku superbu... Není - li ti to dost... Je jeden z nás demagog

Naposledy editováno 25.10.2019 21:40:33

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:42 | Nahoru | #68081
aha, takze se nebavime o slove "ojebat" ale "downgradovat" - takze to specifikuju lepe, co se na tech podvozcich downgradovalo?

to s tim dukazem je dobry, NP napise ze se neco downgradovalo, ty napises svata pravda ... ja ze se mi to nezda, ze bych chtel slyset priklad a na to mam mit dukaz?

o podvozku superbu jsi napsal neco o tom, ze starej mel podvozek z passatu ? a pak si psal neco o A3? to byl jasnej dukaz ceho prosim?

edit: podvozek z passatu, ne ze superbu...

Naposledy editováno 25.10.2019 21:49:44

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:48 | Nahoru | #68082
zmulin: superb byl podvozkove srazka ceho? skodovka v tomhle segmentu zadne auto predtim nemela, jako mohla u mk1 superba downgradovat podvozek?

a jestli ma byt dukaz to, ze navzali komplet podvozek z aktualniho passatu a neprdli na to kastli ze skodovky je dobrej joke - to taky muze byt downgrade podvozku passat - ze na to nedali podvozek z phaetona a phaeton je downgrade taky, kdyz tam nedali podvozek z veyronu..

skodovka si v te dobe (a mozna i dnes) jela strategii, ze na malem podvozku postavi velke auto, za min penez da zakaznikovi na oko to same co auto od konkurence co je o tridu vyse - a tahle strategie mela uspech. odborna verejnost ale vidi jak skodovka downgradovala podvozek, protoze to nepostavila lepsi nez VW passata

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:49 | Nahoru | #68083
assassin> dobrou noc, nenašel jsem svůj čas tady, na hnoji. Tohle tě není hodno, o to míň mě

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:50 | Nahoru | #68084
dobrou, muzes si to nekam napsat? to o tom case, az zase budes na neco plivat, ale bud nebudes vedet kvuli cemu nebo si to nebudes chtit/umet obhajit?

Naposledy editováno 25.10.2019 21:50:53

Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:53 | Nahoru | #68085
zmulin: jo porsche je sportak, ne nesmrtelny auto... i 150k do destrukce je solidni vysledek...

to s tou julii nepotvrdim ani nevyvratim, nikdy jsem v tom ani nesedel. jinak me bavi ridit i obyc trojku, takze to bude taky subjektivni ... treba M240i me hodne bavila, nejvic me na tom aute stvalo strileni do vyfuku pri ubrani plynu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:57 | Nahoru | #68086
auta mě moc nebavěj, ale nějaký našláplý Subárko Impreza by mi asi nevadilo

Naposledy editováno 25.10.2019 22:06:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:58 | Nahoru | #68087
assassin> ano ano Sancho

A Kefassin? Čo vy si predstavujetě po takým hentým slovom "downgading"... Nieje to volaké 'oni tuna ojebů'?

Víš co... Jinak... Dej důkaz že tomu tak není...

Naposledy editováno 25.10.2019 22:15:44

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:05 | Nahoru | #68088
Ty kraso, jak s tema dvema tu zimu tady prezijem?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:07 | Nahoru | #68089
assassin> Tam nemělo bejt srážka,ale sračka.Odskakovalo to,vynaselo cumakem ze zatáčky a přitom drncalo.Jako dalo se to jakoby brzdou predkopnout a zadkem si trochu poskocit...Kazdopadne o 10let starší Laguna třeba se sice zapichla rohem do zatáčky,ale vykrouzila ji rychleji a s jistotou při celkově lepším pohodlí
Celkem jasná ukázka ojebanyho ladění,pac pochybuju,ze by to ve Škodě neuměli lip.Komponenty by ani nestaly víc,jen i ta cena mírného vývoje ..

To větší za min peněz už je dávno blbost viď

Naposledy editováno 25.10.2019 22:09:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:10 | Nahoru | #68090

oioi01 píše: Ty kraso, jak s tema dvema tu zimu tady prezijem?

Jsou to vulvisti co bys chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:10 | Nahoru | #68091
strakon> Mas vkus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:18 | Nahoru | #68092
Kocandak> vulvisti, to je nejake nove nabozenstvi?
Nebo volvisti?

Proc nejezdi v toyotach, jako normalni lidi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:22 | Nahoru | #68093
oioi01> protože maj víčka nádrží na opačný straně a nikomu z majitelů to nepřijde divný... Chápeš?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:22 | Nahoru | #68094
zmulin> dřív mě auta bavily, moje první bylo Toyota Corolla GTI, s tou jsem se vyřádil a měl jsem jí fakt pěknou a samo v černé a decentně potuněnou už z německa

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:23 | Nahoru | #68095
oioi01> já mám jen Toyoty, páč seru na údržbu a ono to porád jezdí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:25 | Nahoru | #68096
t_freedom> to je proto, aby nas nezdrzovali ti pravovickari v problemovych autech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:26 | Nahoru | #68097
oioi01> tak My máme stejný auta i motorky

Naposledy editováno 25.10.2019 22:27:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:29 | Nahoru | #68098
oioi01> ano, jsem trochu pravicový, ty socane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:30 | Nahoru | #68099

t_freedom píše: oioi01> ano, jsem trochu pravicový, ty socane


Aspon nemusime kvuli tankovani obihat auto

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 22:33 | Nahoru | #68100
Klasicky pravicak nooo... nejdriv natankuju ja, pak az ty... takto jsou stojany pro vsechny....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist