kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/
Já mám na Monsteru v podstatě to samý, jen ne radial a jak to zvadne, akorát upravím páčku a je klid, takže bych to neviděl jako takovej problém. Ale jako Stylemy na tom budou líp, co tom žádná spíš že brzdy se řeší líp než ty trubky a péra. Na druhou stranu tu vidli měl teď Street RS a lepší bych nepotřeboval, takže to bude asi v cajku motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Máš pravdu.
Dnes se dělají jen samá pro techniku a technice zaměřená řešení, žádné kompromisy.
A jak to tedy je, pouč nás? A máš důkaz?
Naposledy editováno 25.10.2019 21:33:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/
mezi lepsima a horsima brembama podle me nepoznas rozdil. mam na okruhovce CNC brembo a PetrS tam ma v seri M50(nebo jak se nadava tomu trmenu z panigale) jedem stejny desky (ty obyc bremba jsou nic moc, vcetne "levnych" racing ala SA,SC,RC...) a ze zacatku jsme nemohli prijit na to proc me to brzdi lip - bylo to v pumpe, na jeho moto je radialni brembo 16x18 a ja mam accossato 16x16 - ten vic "racing" pivot point dela fakt velkej rozdil. Po vymene brzdi oboje stejne.
asi jedinej rozdil kterej je na tech CNC brzdach znat je, ze se lip vraci desky = roztocis kolo na stojanu a moje se toci dele - mensi odpory. Pro top level zavody to asi smysl ma, ale do provozu spis ne. vetsinou tyhle zavodni brzdice nemaji prachovky a mel bys je po kazdem zavode vycistit....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> nemá to smysl...
Máš pravdu.
Dnes se dělají jen samá pro techniku a technice zaměřená řešení, žádné kompromisy.
jsi jak malej harant. ja jsem nic takoveho nenapsal a ani jedno z mych tvrzeni neimplikuje to co mi podsouvas.
pokud ale napises, ze se diky elektronice ojebavaji technicka reseni a pak neumis dat jedinej priklad - tak proste to tvoje zvolani beru jako placnuti do vody na slovo vzateho odbornika.
a odstavec obecnych zvastu o platformach, unifikovanosti a cost cuttingu je jasnej dukaz, ze ses posunul do manazersky pozice, nablabolit kupu na pohled chytrych slov, ale nic konretniho nerict....
Tu tvoji M4 sem zmínil v souvislosti s odkazem na severní smyčku.Quadrifoglio je nejrychlejší produkční sedan a věř tomu,ze do Hamburku bys určitě přijel min rozlamanej v ni,než v M4.
Giulia je pěkná a podle mě na silnice ideál verze co pobaví je 2.0Tb Veloce s cca 300Ps.Na rozdíl od BMW 3er je ale zábavná i s 2.0Jtd
Ad ty komponenty co zmiňoval Libor.Pravda je,ze třeba zrovna Superb 1 byla podvozkově srážka.Skvele na tom svitily xenony a 1.9Tdi málo žralo
NP psal, že se elektronikou dohání downgrading podvozků. Opak tady naopak 'Implikuješ' ty.
Nikdo nepsal, že díky elektronice se omrdávaj komponenty... Ale že se elektronikou dohání pozlátko tý 'bídný' unifikace mechaniky užívaný dnes napříč platformami. Toť vše.
Dal jsem ti jasnej příklad "VÝVOJE" podvozku superbu... Není - li ti to dost... Je jeden z nás demagog
Naposledy editováno 25.10.2019 21:40:33
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
to s tim dukazem je dobry, NP napise ze se neco downgradovalo, ty napises svata pravda ... ja ze se mi to nezda, ze bych chtel slyset priklad a na to mam mit dukaz?
o podvozku superbu jsi napsal neco o tom, ze starej mel podvozek z passatu ? a pak si psal neco o A3? to byl jasnej dukaz ceho prosim?
edit: podvozek z passatu, ne ze superbu...
Naposledy editováno 25.10.2019 21:49:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a jestli ma byt dukaz to, ze navzali komplet podvozek z aktualniho passatu a neprdli na to kastli ze skodovky je dobrej joke - to taky muze byt downgrade podvozku passat - ze na to nedali podvozek z phaetona a phaeton je downgrade taky, kdyz tam nedali podvozek z veyronu..
skodovka si v te dobe (a mozna i dnes) jela strategii, ze na malem podvozku postavi velke auto, za min penez da zakaznikovi na oko to same co auto od konkurence co je o tridu vyse - a tahle strategie mela uspech. odborna verejnost ale vidi jak skodovka downgradovala podvozek, protoze to nepostavila lepsi nez VW passata
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.10.2019 21:50:53
to s tou julii nepotvrdim ani nevyvratim, nikdy jsem v tom ani nesedel. jinak me bavi ridit i obyc trojku, takze to bude taky subjektivni ... treba M240i me hodne bavila, nejvic me na tom aute stvalo strileni do vyfuku pri ubrani plynu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Celkem jasná ukázka ojebanyho ladění,pac pochybuju,ze by to ve Škodě neuměli lip.Komponenty by ani nestaly víc,jen i ta cena mírného vývoje ..
To větší za min peněz už je dávno blbost viď
Naposledy editováno 25.10.2019 22:09:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Ty kraso, jak s tema dvema tu zimu tady prezijem?
Jsou to vulvisti co bys chtěl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nebo volvisti?
Proc nejezdi v toyotach, jako normalni lidi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.10.2019 22:27:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: oioi01> ano, jsem trochu pravicový, ty socane
Aspon nemusime kvuli tankovani obihat auto