paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 17:44 | Nahoru | #1
zmulin> no zkurvila...
Viděl jsem Porsche se 150tkm... Ale Ferro ne (já jich tedy moc neviděl) znáš Harry's garage? Ten maník někde na YouTube říkal, že ferro má při 100tkm doporučenou komplet repasi motoru. Mě motory pro neokruhový ježdění, se špičkou na vrcholu, bez spodku přijdou trochu jako 'onanie' ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 18:44 | Nahoru | #2
t_freedom> Porsche se 150kkm už by mělo mít myslim po repasi taky,snad jen ještě atmosféra ne a to je další rozdíl,když srovnavas tb s atm.
F50 mělo doporučenou tepasi po 50kkm dokonce,ale to už byl úplně jakoze megasupersport.Pak mas ještě rozdíl mezi jejich V8 vzadu a V12 vepredu a tak.
To co píšeš se dřív řešilo i u dvoulitrů 8V a 12V....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist