kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zrovna vcera jsem stal vedle 10 Ninji, rok asi 2007. Ta masina je jedna velka boule. Zadny krivky, obrovska a fakt neni hezka. Suzuki jsem mel, K8 600 a ta se mi libi doted, ale brzdy staly za hovno, projev, no proste nic. Ja tech problemu s italama moc nemel. A zadny zasadni, ktery stal ranec. V dnesni dobe stoji vsechny masiny za hovno, setri se az beda..
Co se tyce spolehlivosti, tak vedou japka, o tom zadna. Ale asi se radsi budu srat s italem, nez jezdit na japku. U Vojty to musis brat s rezervou. Valna vetsina masin, co servisuje litaj v zavodnim rezimu. Aprilia se sere kazda druha, V4 pani je pruser, ale zrovna dneska jsem ji potkal a stejne bych do ni sel..
To je celkem vtipny, tahle ninja mi prijde nejhezci :) Ale v klidu, 100 lidi 100 chuti, ja zas povazuju za nic moc vsechny agusty mimo sportovnich kapot.