kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim:cos měl naposled za gumy na Triploj?
Johny : Twoe jako jo,ale nezapomeň na celkem velkej rozdíl mezi asfaltem na okruhu a tim u Karlštejna.Nebudu polemizovat o skladování ve tmě a tak.To věřím,ze prezijou dyl,ale osobní zkušenost,když sem si přivezl Benelli na původních Touranckach,který i prez pouhých 2500km nájezdu díky svejm cca7mi nebo kolika letům stáří slušně klouzaly říká DOT radši hlídat..
Assasín: Tos nám jako chtěl ukázat,ze když se v tom hrabeš,tak je to furt zaprasený brzdovkou a tak,nebo že si byl linej měřit tu redukci,aby to tam hezčejc sedlo?
Smoulo zde jezdíte ?E:teda spíš do kdy v Rakousku budete?
Naposledy editováno 12.07.2019 07:48:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim:cos měl naposled za gumy na Triploj?
Na kterym ? Na Rku jsem měl naposledy (před prodejem) myslím S21. Proč ?