globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 18:40 | Nahoru | #1
krAlik33> mě to na 5.st aTC prostě nedávalo výkon na výjezdu... A ještě to zdaleka nemohlo bejt ve skluzu...jak si to srovnal z vinglu do vertikální polohy, pak to jelo ale v zatáčce to prostě preventivně sebralo plyn

Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem

Naposledy editováno 02.07.2019 19:21:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 20:18 | Nahoru | #2
t_freedom> Taky to tak spousta lidi má a na otevrenejch silnicích muzou letět

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 21:06 | Nahoru | #3
t_freedom> tak ja sem to mjel na testovacku, bohuzel nastavit si to sam sem to nemjel dovolene.... na vyjezdoch to nechcelo jet poradne a bylo to citit aj na brzdach, lebo abs bylo take nejak divne nastavene, takze aj ked sem chcel brzdit dost tvrdsi, byli take fadne...no nemjel sem na vyber

Okrem teho ked sem mjel pozicanu tesrovacku malu panigale na slovakii, tak tam technik odporucal radsi nepouzivat quickshifter.... toz tak a ked sem sa optak jak je nastavena elekteonika, tak len ze je, ze sa nemusim starat.

Naposledy editováno 02.07.2019 21:09:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.7.2019 v 21:09 | Nahoru | #4

t_freedom píše: krAlik33> mě to na 5.st aTC prostě nedávalo výkon na výjezdu... A ještě to zdaleka nemohlo bejt ve skluzu...jak si to srovnal z vinglu do vertikální polohy, pak to jelo ale v zatáčce to prostě preventivně sebralo plyn

Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem


Nejnovejsi masiny maji gyroskopy a masina nevyhodnocuje jen prokluz, ale i naklon a polohu plynu.. na zaklade toho to nejak vyhodnoti a zaridi.. ona ta elektronika uz moc nedokaze, kdyz uz jses v prokluzu. Pri vetsim uz te nezachnani ani ta a highsider je na svete.. takze to musi utnout uz pred.. pisu jak tatar, ale uz to mazat nebudu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.7.2019 v 00:00 | Nahoru | #5

t_freedom píše: krAlik33> mě to na 5.st aTC prostě nedávalo výkon na výjezdu... A ještě to zdaleka nemohlo bejt ve skluzu...jak si to srovnal z vinglu do vertikální polohy, pak to jelo ale v zatáčce to prostě preventivně sebralo plyn

Pokud si to někdo pořídí, cvakne 5ku a jezdí bezpečné, tak si fakt může koupit 650SV bude v klidu...jako SV s brzdama a excelentním podvozkem



Excelentní podvozek, do te doby, nez je na draze hrbol - blbej for, ale bohuzel mam z tech excelentnich podvozku stejnej pocit :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist