paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.7.2019 v 09:48 | Nahoru | #1

Šuty píše: Včera se mi stala taková zvláštní věc na Gt. Jeli jsme s bandou na Vysočinu a kolem poledne v těch největších vedrech v jednom kopci se mi rozsvítila žlutá kontrolka a motorka přestala pálit.Nešla natočit.

Zaparkoval ji do stínu, preventivně vysunul a zasunul pojistky, včetně konektorů od CDI a po ochlazení normálně naskočila.

Stalo se vám to někdy? Může se elektrika nějak přehřát, nebo je to třeba něco jiného.Nikdy se mi to ještě nestalo,elektrika je včetně regulátoru původní.

Jo a ti všichni kámoši,kurvy jeli dál a mě tam nechali na cestě s nepojizdnou mototkou.Prý už se viděli u piva .



No ja mel minuly rok uplne stejny chovani. Nakonec to zlobilo cim dal casteji a uplne nakonec (po te co jsem prolez elektriku cely motorky) to chciplo po ceste na dovolenou a musel jsem pro vozik. V prubehu jsem si vsimnul, ze kdyz to nepali, tak sviti imobilizer. A bylo to ono. Kdyz se zahral na vic, nez tricet stupnu, tak nemakal a motorka nepalila. A kdyz jsem to resil, tak stejny chovani pry obcas delaji i ECU (to mam od borca z Lipuvky, co dokaze nektery italsky ECU opravovat). Pred vymenou jsem to vyzkousel tak, ze jsem dal namrazeny pytlik s hraskem na imobilizer a motorka za chvilku byla schopna startovat. Imo jsem vymenil (nutny novy, nenamontovany) a rok vsechno dobry. Tak se zkus mrknout, az to priste nepojede, co dela dioda imobilizeru. Ale obecne jsou tyhle teplotne zavisly chyby elektroniky na pytel a blbe se hledaji.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.7.2019 v 09:57 | Nahoru | #2
DrDNA01> Relátko

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.7.2019 v 13:04 | Nahoru | #3

DrDNA01 píše: No ja mel minuly rok uplne stejny chovani. Nakonec to zlobilo cim dal casteji a uplne nakonec (po te co jsem prolez elektriku cely motorky) to chciplo po ceste na dovolenou a musel jsem pro vozik. V prubehu jsem si vsimnul, ze kdyz to nepali, tak sviti imobilizer. A bylo to ono. Kdyz se zahral na vic, nez tricet stupnu, tak nemakal a motorka nepalila. A kdyz jsem to resil, tak stejny chovani pry obcas delaji i ECU (to mam od borca z Lipuvky, co dokaze nektery italsky ECU opravovat). Pred vymenou jsem to vyzkousel tak, ze jsem dal namrazeny pytlik s hraskem na imobilizer a motorka za chvilku byla schopna startovat. Imo jsem vymenil (nutny novy, nenamontovany) a rok vsechno dobry. Tak se zkus mrknout, az to priste nepojede, co dela dioda imobilizeru. Ale obecne jsou tyhle teplotne zavisly chyby elektroniky na pytel a blbe se hledaji.



když vezmu co je elektroniky v novejch ducati, tak by měly bejt v základní výbavě namražený pytlíky hrášku aspoň dva.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist