paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.5.2019 v 14:18 | Nahoru | #1
Attim> A jak vůbec bylo (nebo je) na Sardince ? Kolik pokut ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.5.2019 v 14:28 | Nahoru | #2

Frennky píše: Attim> A jak vůbec bylo (nebo je) na Sardince ? Kolik pokut ?



Pokuty jim přijdou až domů

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.5.2019 v 22:18 | Nahoru | #3

Frennky píše: Attim> A jak vůbec bylo (nebo je) na Sardince ? Kolik pokut ?


Uz jsme doma bohužel. Bylo to úplně supr jako dycky, akorát ta moje svině oddelala 2 sady gum za asi 2000km ale pravda je, ze na prvni sade S22 uz jsem mel 1000km z domova a druha sada byla RS10 takze napul racing a ty ubejvaly jen pohledem. To je nevyhoda Sardinie, maj tam fakt hrubej asfalt, ale zase to drží. Pocasi taky dobry, jednou jsme jeli na mokru trochu a jednou foukal vitr jak svina, v tom se nedalo jet.
Pokuty teprv prijdou, ale myslim, ze maximalne za auto, tam je radaru malo.
Meli jsme i jeden malej karambol, kolega na 1090 Corsa se rozhodl, ze uz ho to sere a zasadil ji pod svodidla ale v pohode, jen par sramu na moto, jinak zadna skoda.

No a uvědomil jsem si, a nejen ja, ze na tyhle vylety nutne potrebuju Hypose 950 SP na ty krouceniny tam je to uplne nejlepsi stroj, porad ma vykon na rychly uprky z vinglu a zaroven je to ultra zabavny a hbity. Asi to budu potřebovat no...

Jen poznatek, poslední den uz jsem mel na zadku slick, tak jsem si pujcil S1000XR. Je to dobra moto na cestování, ale vadilo mi, ze tam vubec necejtis co dělá přední kolo, jestli uz to zatáčí, jestli to ještě udrží nebo už ne... vůbec nic. Ten hladkej motor taky na zabave neprida, nahore to jede moc hezky, ale než se to rozmotá, je to vlastně líný a nezáživný. Ale jasné, na tyhle silnice to není ideal.

V květnu už tam je hromada motorek, jezdej většinou ve skupinach a tak občas neni jednoduchý je předjet. Vlastně jediný zavodnici, na který jsme narazili byli Itosi a ti jeli fakt hezky, za nimi jsem se svezl nejlíp. Nikdo další neakceptoval naše tempo, což mě trochu zklamalo
Super byla skupina na HD, ti skoro zkoumali každou zatáčku s obavou, zda ji projedou nebo budou muset couvnout nesmysl prostě...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist