globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.2.2019 v 11:20 | Nahoru | #1

PetrS píše: HS33 brzdí dobře, ale je potřeba je trochu poladit (4 šroubové provedení, nabrousit ráfek a hlavně vyměnit ty naprosto nefunkční sériové špalky).



Já dal tenhle model jako příklad,ale před těma 10-15 rokama to byl asi jinej model.Každopádně furt sedí to,že neměly konkurenci.Teda do doby,než se trošičku bouchnul ráfek,bo tenhle nápad moc prostoru nedává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.2.2019 v 20:44 | Nahoru | #2

zmulin píše: Já dal tenhle model jako příklad,ale před těma 10-15 rokama to byl asi jinej model.Každopádně furt sedí to,že neměly konkurenci.Teda do doby,než se trošičku bouchnul ráfek,bo tenhle nápad moc prostoru nedává


Nebyl, resp. dělaly se jen tři verze HS 11, 22 a 33. Jediné použitelné byly HS 33 a ty jsou posledních dvacet let stejný, jen se měnila brzdová páka. Je to rafkova brzda, takže je haklivejsi na vycentrovani než kotouč, to je jasný, ale snese to hodně. Poměr váha výkon nemá dodnes konkurenci, jen to nejde skoro dávkovat. Dobrej kotouč brzdí téměř stejně, dávkuje se daleko líp, jen je těžší a haklivejsi na pády.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist