kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Spíš mám voko z kašparovy krávy, vážil jsem to na starý mechanický váze Ale jestli jsem ušetřil o kilo míň než jsem si myslel, tak budu nasranej
Btw když jseš u toho vážení, nevíš jak jsou na tom kola? Socka vs RR? A vs dráty u dragstra?
Naposledy editováno 13.02.2019 16:39:41
FiZzeR píše: Petta> Proč by dělali dva různý díly? Z hlediska firemní ekonomie to nedává smysl.
Spíš mám voko z kašparovy krávy, vážil jsem to na starý mechanický váze Ale jestli jsem ušetřil o kilo míň než jsem si myslel, tak budu nasranej
Btw když jseš u toho vážení, nevíš jak jsou na tom kola? Socka vs RR? A vs dráty u dragstra?
I nadrz je jina na rru a o vyfuku psali, ale fakt nevim..
Kola jsou na rru mozna o par deka lehci, je tam min masa.
Vyplejtany jsou vzdy tezsi, ale neporovnaval jsem to.
Mozna to nekdy zvazim..