kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Blesk, to jsem sem dával už tak před půl rokem, ale opakování matka moudrosti a pokud to takhle vypadat nebude, myslim že neni nic těžkýho vzít Pani, sundat kapoty a dát rovný řídítka a masku se současnýho SF resp těžkýho ne, jen drahýho, ale tak když by někdo uvažoval nad SF V4, asi je mu to trochu u prdele
Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
JollyJoker píše: Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
tak to je jasny. Von SF byl tak trochu proti proudu uz ve svy dobe, kdy uz byl zvyk delat motorky vic userfriendly. Ale porad to nebyl tak radikalni krok, jako kdyby to vzniklo dneska. To je utopie. Bude to neco jako prave tuono V4 bych tipoval. ¨Davalo by to smysl. A vono kdo dneska udela bajk pro par srdcaru. to neni moc chytrej firemni tah...
Dřív když ses odhodlal koupit něco jako 916, SF, nebo Tuono … kupoval jsi to s tím, že je to "nekompromisní"a budeš se to muset naučit... dnes je základní lákadlo škála těch cinkrdlátek a elektonickejch asistentů... a nepíšu to nijak zapškle ale ta změna marketingu a trhu je zjevná zejména na vývoji Ducati za posledních 10let
JollyJoker píše: Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
Ber to v dobrém ať se nemusíme v tom pitvat!!!
No a???
Nevím co je dnes jako v době dávno minulé