kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Vono,kdyby nešlo třeba u tý kyvky o takovej jekl,tak je mi to fuk.Mít ST3 bych taky asi nevyjel bez kufrů.Třeba na V2 Tuonu,GSXR,999 sou hezký kyvky i v tý oboustraný.
U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem
To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.