globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 00:57 | Nahoru | #1

zmulin píše: U letmáče jestli to dobře chápu,se ta geometrie nemusí rozhodit.Stačí tim kolem taky trochu pootáčet a ne to jenom napnout jednim tahem


To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2019 v 12:05 | Nahoru | #2

PetrS píše: To nechápu. Prostě točíš excentrem a ten se hýbe nejen dopředu/dozadu, ale i nahoru/dolu, tím pádem je potřeba přenastavit výšku zadní části moto. Je to i v manuálu.



Sem měl excentr i na normální kyvce u Benellky.Nějak to tam šlo,jenom já na to prděl a jen dotahoval..
Ono to i při většim nájezdu bylo potřeba stejně max 2x do roka.Zajímavý,co to vydrží,když tam z výroby daj tu nejvyšší řadu DID.To dalo přez 30kkm v podstatě i s minimální údržbou a měnil sem jen kuli jednomu ulítlýmu válečku,takže se to tahalo za zubama.Řetěz nebyl skoro vůbec vytahanej a zuby na kolečkách uplně v cajku..
Na malym S2R už bych měl min 2. sadu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist