globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.1.2019 v 09:54 | Nahoru | #1
bojs neměl tu někdo klasického monstera 1000 s oboustranou kyfkou? a třeba srovnání s devítkou monsterem? technika stejná jen vstřiky navíc?
na bazošu se frajer trápí už dva msíce s nějakým otloukánkem, tak si řikám, že bych si zas pořídil merkur, když na bmw není co kuzmit
hajtra hýr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.1.2019 v 10:44 | Nahoru | #2
Lazyfucker> M1000 má tuším litrovej dvousvíčkovej motor. Je to z takový tý "upgrade" řady vzducháčů. (600 => 620; 750 =>800; 900=>1000). Litra jsem neměl ale osmikilo jo. To jede stejně jak stará devítka stříkačka. U toho usuzuju, že litr pojede víc. Nejen o 100ccm. Osmikilo bylo ale takový už moc uhlazený.
Jinak oproti devítkám máj litry jinej rám. (Tuším, že stejnej jak M800). Jak třeba průměrem trubek tak i ale jinou geometrii. Úhel hlavy řízení, offset na brejlích a tím i jiná stopa. Nebude to tak živý
Jinak je řešený zadní odpružení. (Bez podkovy).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist