paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 11:55 | Nahoru | #1

t_freedom píše: assassin> tak, ale asi na to maj nějaký odladěný mapy, ne? a ty s tím velkým motorem asi nebudou tak kultivovaný jako origo ...jsem myslel.



nemyslim si ze by tech 80ccm delalo takovej rozdil, aspon na silnici mi prijde ze mezi moji a jaskovo TLS je rozdil umernej tomu o kolik je on lehci nez ja...

a pod pojmem odladena mapa si ja naopak predstavuju neco co kultivovany je, kultivovanejsi nez original....

ja osobne jsem teda o takovehle "nepouzitelnosti" naladeneho motoru cetl jen tady v tematu a v souvislosti s DUC. jinak to bylo bezne naposledy tak mozna u dvoutaktu. jinak cokoliv co jsem videl upravene na zavody a naladene u nekoho kdo vi co dela, tak to bylo plynulejsi nez serie.
me dalo taky dost prace tele naladit tak aby jelo uplne hladce. tzn proti serii to moje kultivovanejsi urcite je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 12:05 | Nahoru | #2
assassin> … hele, odborník nejsem, u mě jsme plácli mapu a pak dolaďovali vzduchy a max trimovali dávku na CL.

Co jsem se kdy s někým co k tomu kdy čuchl bavil, tak mi říkal, že je spodek toho motoru v podstatě nezajímá a zaměřují se na střed(nebo vyšší střed) ...otáčky kam až např. můžeš rozumně spadnout při brždění do zatáčky a vejš ...snažej se to zhutnit, vytřískat nějakej krouťák nakrmením ( při zlepšění dýchání motoru) - což ve finále může mít nepěknej vliv třeba na přechod plynu atd. … tím že se měněj lehčí komponenty, nemá ten motor takovou dynamickou setrvačnost a volnoběh se pak pohybuje kolem 2-3trpm a veškerý případný neduhy(pocuky, přechody) se projevujou ještě víc...
To jsem slyšel, netvrdím to jako dogma

no a s těma rozdílama...tak Jašek tu psal, nebo někdo... že by měl mít na kole asi 130BHP ,, ne? což už by mělo znát...ale tyhle věci se poznají spíš při srovnání akcelerací ve vyšších rychlostech...

Naposledy editováno 17.12.2018 12:08:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist