paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 12:05 | Nahoru | #1
assassin> … hele, odborník nejsem, u mě jsme plácli mapu a pak dolaďovali vzduchy a max trimovali dávku na CL.

Co jsem se kdy s někým co k tomu kdy čuchl bavil, tak mi říkal, že je spodek toho motoru v podstatě nezajímá a zaměřují se na střed(nebo vyšší střed) ...otáčky kam až např. můžeš rozumně spadnout při brždění do zatáčky a vejš ...snažej se to zhutnit, vytřískat nějakej krouťák nakrmením ( při zlepšění dýchání motoru) - což ve finále může mít nepěknej vliv třeba na přechod plynu atd. … tím že se měněj lehčí komponenty, nemá ten motor takovou dynamickou setrvačnost a volnoběh se pak pohybuje kolem 2-3trpm a veškerý případný neduhy(pocuky, přechody) se projevujou ještě víc...
To jsem slyšel, netvrdím to jako dogma

no a s těma rozdílama...tak Jašek tu psal, nebo někdo... že by měl mít na kole asi 130BHP ,, ne? což už by mělo znát...ale tyhle věci se poznají spíš při srovnání akcelerací ve vyšších rychlostech...

Naposledy editováno 17.12.2018 12:08:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 12:24 | Nahoru | #2

t_freedom píše: assassin> … hele, odborník nejsem, u mě jsme plácli mapu a pak dolaďovali vzduchy a max trimovali dávku na CL.

Co jsem se kdy s někým co k tomu kdy čuchl bavil, tak mi říkal, že je spodek toho motoru v podstatě nezajímá a zaměřují se na střed(nebo vyšší střed) ...otáčky kam až např. můžeš rozumně spadnout při brždění do zatáčky a vejš ...snažej se to zhutnit, vytřískat nějakej krouťák nakrmením ( při zlepšění dýchání motoru) - což ve finále může mít nepěknej vliv třeba na přechod plynu atd. … tím že se měněj lehčí komponenty, nemá ten motor takovou dynamickou setrvačnost a volnoběh se pak pohybuje kolem 2-3trpm a veškerý případný neduhy(pocuky, přechody) se projevujou ještě víc...
To jsem slyšel, netvrdím to jako dogma

no a s těma rozdílama...tak Jašek tu psal, nebo někdo... že by měl mít na kole asi 130BHP ,, ne? což už by mělo znát...ale tyhle věci se poznají spíš při srovnání akcelerací ve vyšších rychlostech...



No ja tu cetl, zes ho na motor stihal i s tim tvym starym SS takze mymu TL to jeho TL nemuze delat zasadni problem :)

Kazdopadne muj osobni nazor na tyhle upravy je takovej, ze maj zasadni vliv hlavne na penezenky majitelu a jejich sebevedomi.
Katalog rika 15ps vyfuk, dalsich 10ps chip atd atd a ve finale to jede skoro stejne jako serie :D

Srovnavali jsme to v letmem startu na strakonicke (dalnice v nemecku).. Tzn nekde na 130 zacatek a nekde kolem 240 me vlazne predjizdel - cisla podle meho budiku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist