globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.12.2018 v 11:47 | Nahoru | #1
kokonhead> nedávno jsem tu v diskusi týkající se této věci psal, že z devítek lze(stále ještě ne na WSBK hladině úprav) dostat 190kobyl na kole.. myslím že tu byl trošku 🔥 jak to není porovnatelný atd. Mám to tu trošku těžší s argumentací... Tak uvidíme jak uspěje Catcart...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.12.2018 v 18:02 | Nahoru | #2

t_freedom píše: kokonhead> nedávno jsem tu v diskusi týkající se této věci psal, že z devítek lze(stále ještě ne na WSBK hladině úprav) dostat 190kobyl na kole.. myslím že tu byl trošku 🔥 jak to není porovnatelný atd. Mám to tu trošku těžší s argumentací... Tak uvidíme jak uspěje Catcart...


On tam myslím ale píše o 170 koních na kole, což je i tak dost rozdíl oproti TL, které mělo mít 152 na klice, pokud to odpovídá skutečnosti. 190 na kole už by byla doslova jiná třída, to už se mně zdá lehce nadsazený (zhruba 215 - 220 na klice, což by byl rozdíl 70 koní a to by asi zmínil).

Naposledy editováno 16.12.2018 18:14:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist