paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 20:45 | Nahoru | #1
_Hans_> prave chci taky jednu kapotaz na cestu a pripadne obcas na okruh. Uz jsem koukal po jap 6kach, ale pak mi do oka padlo tohlo. Nechci do toho davat moc penez, byla by to druha masina doma a hlavne, kdybych ji na okruhu zahodil, tak at to penezenku zase tak moc neboli.
Nekde jsem cetl, ze oproti nar cbr 600rr (ale obecne radovemu 4V) to ma maly rozsah otacek a na okruh to neni uplne ono. Jak to ze sve zkusenosti vidis ty?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 20:48 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 20:55 | Nahoru | #3

zelva0007 píše: _Hans_> prave chci taky jednu kapotaz na cestu a pripadne obcas na okruh. Uz jsem koukal po jap 6kach, ale pak mi do oka padlo tohlo. Nechci do toho davat moc penez, byla by to druha masina doma a hlavne, kdybych ji na okruhu zahodil, tak at to penezenku zase tak moc neboli.
Nekde jsem cetl, ze oproti nar cbr 600rr (ale obecne radovemu 4V) to ma maly rozsah otacek a na okruh to neni uplne ono. Jak to ze sve zkusenosti vidis ty?



No, je to do jisty miry pravda. Ta rejze zacina mit silu v 10000 a konci na 14000. 848 tahne od 8000 a konci na 10000. Na druhou stranu je 848 lehci a ma uzsi stavbu, coz me vyhovuje A je to hezci Zatim jsem hodne hobby jezdec a casy neresim. A hlavne kvuli tomu motoru jsem byl jen jednou loni ve Vysokem Myte a letos jednou v Sosnovy. A na tyhle maly okruhy by to chtelo mensi kolecko dopredu. Jednicka je moc kratka a dvojka zas moc dlouha. Ale myslim, ze az pristi rok zkusim Brno, tak tam to bude v pohode.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:15 | Nahoru | #4

zelva0007 píše: Nechci do toho davat moc penez


Jo, tak to je vyválená Duc ideální volba
Provozovat Duc na okruhu je úplný nesmysl. Nejede to, nefunguje to a stojí to hromadu peněz. Radši kup japonce na laminatech. Když tě to přestane bavit, prodáš to za +/- stejné peníze a když tě to chytne, dá se na tom rozumně jezdit i agentura.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.10.2018 v 22:50 | Nahoru | #5

zelva0007 píše: _Hans_> prave chci taky jednu kapotaz na cestu a pripadne obcas na okruh. Uz jsem koukal po jap 6kach, ale pak mi do oka padlo tohlo. Nechci do toho davat moc penez, byla by to druha masina doma a hlavne, kdybych ji na okruhu zahodil, tak at to penezenku zase tak moc neboli.
Nekde jsem cetl, ze oproti nar cbr 600rr (ale obecne radovemu 4V) to ma maly rozsah otacek a na okruh to neni uplne ono. Jak to ze sve zkusenosti vidis ty?



moje ex ninja (05 zx10r) je na prodej, na kružítko ideál neboť je očesaná o svodidla, tudíž ani nebude drahá Bylo tam race přepáčko, fullfloat kotouče, radiál pumpa, podobný píčoviny...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist