kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: _Hans_> jakou postiku mas?
848 bila barva, rok 2008, kdyz jsem loni kupoval, tak mela najeto 34000. Taky lezela, ale na pravou stranu - lehce odrene viko motoru a prava kapota, odrene packy, ustiply kus zrcatka a praskla predni kapota Tak jsem pres zimu foliema prelepil skrabance na kapotach a ted to vypada takhle
Zadna lestenka, ale na ten okruh dobry
No a mel jsem s tim i "drobny problemek" v 41000 km:
Nulova vule na zaviraci vacce na ventilu a takhle to dopadlo...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nekde jsem cetl, ze oproti nar cbr 600rr (ale obecne radovemu 4V) to ma maly rozsah otacek a na okruh to neni uplne ono. Jak to ze sve zkusenosti vidis ty?