kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To je v pohodě
Mě prostě přijde škoda, nebo spíš trochu smutný, že ten podvozek nejsou schopni udělat aspoň jako ten "základní" vohlins. Zvlášť u motorky za 400+... jako jasně, WP racing podvozek asi bude fungovat, ale to se bavíme o 100k cca.
Ono asi nemít předtím Speeda R, třeba bych to taky neřešil. Teď jsem si ale ověřil v Mostě, že to prostě chce doladit. Když cejtíš, jak se to pod tebou v zatáčcce hejbe, pošleš tam všech 140Nm a budeš se modlit, že se to nerozhoupe ? Já jsem tomu úplně nevěřil
A není to spíš tím jak tam těch 140Nm pošleš to by se rozhoupal i ten Vohlins
Ohlinsy jsou fakt takový tvrdý, až cvakací...já jsem si předek ještě o kus povolil. Na okruhu s tím nic nedělám a je to stejně vpohodě... Ale na ty moje časy...
vohlinsy jsem měl trochu přitažený na předpětí vpředu i vzadu a pak jsem si hrál jen s kompresí a útlumem, na okruh dle manuálu přitáhl, na cestu povolil a byl to rozdíl velkej. S tím track nastavením se na silnici nedalo jezdit, chovalo se to jako ta Honzova Agusta naladěná od Sršně odskakovalo to.
SD vpředu na pružině nic, vzadu jsem trochu přitáhl a zase si hraju jen s kompresí a útlumem - a není to prostě ono. Myslím, že zásadní věc budou pružiny podle váhy a potom buď jen ladit nastavení, nebo to předělat, pokud K-tech bude mít setup.