kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Krťa666> do 5-7tkm bere trochu skoro každej motor... i moje 998 něco vzala. Dál a zatím stále, nic nebere.
15 už je asi po záběhu, co? Jsem zase koupil paštiku, chlastá to olej jak otřískaná V2 okruhovka s 80kkm na hrbu... Ninja s 60kkm nevzala ani kapku, a to taky neměla zrovna jednoduchej život.
Btw napadá mě, jestli to není olej, dávám tam ten co je v manuále (ENI 5W40) a teče to jak voda - je na naše středoevropský podmínky potřeba 5W40, když stejně pod 15°C nevylezu?
Naposledy editováno 14.08.2018 10:35:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: 15 už je asi po záběhu, co?
Btw napadá mě, jestli to není olej, dávám tam ten co je v manuále (ENI 5W40) a teče to jak voda - je na naše středoevropský podmínky potřeba 5W40, když stejně pod 15°C nevylezu?
No, u SSa podobný věci moc neřeším, tam je to kovařina, ale u osmikila co točí přes 10trpm bych si moc nezahrával. Krom toho, jestli ti to žere olej, u vodníka to nebude asi mimo teplotní pásmo, než zajřeješ, ale za běhu asi...takže ti zvednutí z 5W na 10W asi zas tolik nepomůže. To spíš z 40ti na 50.
O kolika deckách se bavíme?