paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI

Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:08 | Nahoru | #1
Mně to bylo hned jasný že mi mojí motorku pomluvíš ))))))
Ohledně quickshifteru s tebou nicméně nemůžu souhlasit, jde jen o to, že musíš jinak na řadičku pokud ho máš zapnutý a nechceš ho používat. Musíš na ní víc zhurta a ne se sní mazlit jak na japonci. A pokud ho používat nechceš, tak ho prostě vypneš, jde čistě jen o zvyk. Jinak já ho mám zapnutý a občas to tam nahoru cvaknu bez spojky, připadám si jak závodník Dolů ovšem radši se spojkou, mám z toho tak nějak lepší pocit, jako že tomu tolik neubližuju.

A ohledně použitelnosti motoru ? No co si budem povídat, Raptor to není. Ten jede od 3 do 10 bez propadů a bez cukání. Však je ale taky z doby, kdy se u motorek neřešily emise a podobný krávoviny. Dnes se už takový motorky nedělají a dělat nebudou. Je třeba se s tím smířit a kupovat moderní avšak trochu bezpohlavní stroje anebo udržovat v chodu starý vrány. Je už na každým co si vybere... Já si tuhle Ducati vybral jen proto, že byla za dobrý peníze, líbí se mi a má skvělej podvozek. Ale elektroniku bych z toho vyházel hned, nejhorší je elektronický plyn, je tam prostě jiný (po)cit než u lanka, umělý. Palivový mapy mi nevadí, jezdím na nejostřejší, kontrolu trakce i ABS jsem vypnul. Motorka je to nádherná a jezdí se na ní skvěle. Přesto ale mám pocit, že koupím příští rok znovu Speeda, ale už verzi R na Ohlinsech. protože ač se nám to líbí nebo ne, zlý dvouválce už se nedělají, jen ty hodný. Od Ducati jsem vyzkoušel za posledních pár let skoro vše a je to jak přes kopírák, dole to jede málo, nahoře moc. A vše pro jistotu krotí elektronika. KTM je hnusná, BMW jakbysmet, Guzzi je pro starý...u dvouválců není z čeho vybírat. Snad jedině Moto Morini Corsaro by stála za vyzkoušení. Dnes je prostě taková doba, že stejně jako u aut se vytrácí zábava a ačkoliv to dokáže jet opravdu hodně rychle, člověk z toho už nemá ten pocit divokosti a zběsilosti. Neklepe se to, nechrastí, nevibruje, necuká, výfuk je utlumenej, vyměnit se za levno nedá (obr krabice pod motorem, v ní katalyzátor, dvě lambda sondy a přívěra) a všude samá elektronika.
Ještě se vrátím k motoru Ducati Supersporta. Ano, nejede odspodu stejně jako Raptor s nímž ho Honza srovnával. ALE, je mnohem použitelnější než starší modely Ducati, za tím si stojím. Od 3000 ot. už to nějak jede a vrčí, po městě se v pohodě dá, kolem 4500 se celá motorka oklepe, hlavně zrcátka a od 5ti letí krásně nahoru až po 10. Starší modely co se matně pamatuju nefungovaly dole vůbec a nahoře brzy umřely. Takže tahle motorka má rozhodně větší rozsah použitelných otáček.
A ano, opravdu to neskutečně topí na nohy, holt daň za kapoty a svod zadního válce pod sedačkou. Ona vlastně celá je po jízdě nažhavená jako žádná jiná. Třeba zadní kolo je celý tak horký, že na něm neudržím ruku. Zase to bude mít výhodu v chladnějším počasí, kdy bude mít vyhřívaná zadní guma stále grip

A moje pocity z Raptora po Ducati ? Motor super zátah i zvuk, ale vše ostatní stojí za (promiň Honzo) Strašný posez, podvozek v nižších rychlostech poskakuje, ve vyšších se vlní a houpe, brzdy nebrzdí...prostě stará motorka. Užil jsem si na něm dříve krásných cca 76tis.km, ale dnes už bych ho zpátky nechtěl ani za nic.

Honzatuu píše: Já se z toho musím vypsat...….. tak doufá, že vás s tím nebudu srát

Akorát jsem se vrátil z vyjížďky a vyměnily jsme si s kámošem motorky.
Takže se mi naskytlo si vyzkoušet novou Ducati SS. Vzali jsme to na mojí oblíbenou trasu plnou suprových zatáček a s parádním povrchem.
Motorka je to nádherná s úžasným podvozkem a stopu si drží naprosto dokonale . V porovnání s Raptorem má skvělej posaz a hlavně nemá člověk kolena u uší. Štítek je taky fajn a nad 150 se za něj dá docela schovat a to mám přes 180cm.
ale …………..
Z motoru jsem docela zklamaný a po těch pár kilometrech jsem si zase rád vzal zpátky Raptora. Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká. Jen ještě navíc jsem měl z ní pocit , že mi zadní kolo jede kamsi z podprdele pryč
Nad 4 tis. už šlape suprově i když se musí pořádně točit.
Je to taková hodná Italská Honda
Určitě bych ji za Raptora nevyměnil , i když je to nový , pětkrát dražší a hlavně Ducati
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral

Jo a ještě jsem zapomněl. Ta motorka neskutečně topí pod prdel , takže po 20Km jsem si říkal , že je fajn ,že už mám dost dětí , protože už jiný mít nebudu moct

10.8.2018 v 15:21 | Nahoru | #2
Frankie> Mně ten posez na Raptoru nějak nevadí, asi to bude tím, že jsem malej, ty brzdy bych taky uvítal lepší, ale tak nějak ho mám pořád rád a i když už jsem ho vyměnit mohl, neudělal jsem to a vstoupil do stejné řeky, spíš bych chtěl něco k němu a nechal si ho v garáži na pořád

Naposledy editováno 10.08.2018 15:23:35

10.8.2018 v 15:51 | Nahoru | #3
Frankie> nesmíš se na něj zlobit … my to máme trochu jinak...

my raději ty starý vrány, co ještě zněly, hrčely, nebyly moc přizpůsobivý a dnes se už začnou srát.

...Laverda hrozně topí na koule, ale strašně …

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:07 | Nahoru | #4
Frankie> co tě vede v provozu vypínat ABS a TC ?

11.8.2018 v 23:03 | Nahoru | #5
Frankie> jen nekecej jsem videl jak jsi mel hubu od ucha k uchu kdyz jsi sednul na Raptorka.

Vzdyt vis ze to mam jinak. Mam rad stary motorky a kdyz jsem s ni spokojeny tak ji hodne odpustim.