paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 08:04 | Nahoru | #1

dewwil píše: Honzatuu> Když SXV tak jedině 450, 550 se sype strašným stylem, kámoš 550 měl a jelo to jak dobytek, ale jeho rekord bezporuchového ježdění byl cca měsíc, většinou spíš 14. dní a pak zas 14 dní servisoval. Ono se není čemu divit, ten motor byl vyvinut na 450ccm, no a pak to převrtali a už se to sype Ani elektrika není bez poruch, občas to někomu blaflo pod zadelí


Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.

Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.7.2018 v 23:45 | Nahoru | #2

PetrS píše: Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.

Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.



tohle musim potvrdit, sam sem si koupil smr510 s tim ze ji budu mit na blbnuti a sem tam par km... za 20 litru se udelal motor a po 400km sem to prodal v garazi zx10r a ten motard byl na silnici proste k nicemu, nejel, nebrzdil, nezatacel... bohuzel na trat sem se stim uz ani nedostal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist