kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
hele nevím... já tu zkušenost mám blbou. Vyhodil jsem asi 1600CZK za nic... a nakonec mě stejně Línejmrdač musel sehnat kotouče...
t_freedom píše: assassin> po těch 300km za rok cos najel ?
hele nevím... já tu zkušenost mám blbou. Vyhodil jsem asi 1600CZK za nic... a nakonec mě stejně Línejmrdač musel sehnat kotouče...
ja na nich uz najel docela dost - je to na kolech od Milka co mam na TL - jsou to renovovane braking kotouce, prebrousene + prenytovane, tusim, ze to delali v motokotouce.cz, ale jiste to nevim, nechaval to delat jeste Mileek.
Ale muze to byt, ze jsou to prenytovane aftermarket kotouce a ne OEM
kazdopadne stev ma od nich cele kotouce na zakazku - a tam uz ty nyty taky drzi nekolik let.
jo a moc neverim, ze vule v radialnim smeru (dopredu-dozadu) udela cukani pri brzdeni. mel jsem na predchozich kotoucich stejnej problem a nebylo to vuli ale vybrzdenym mistem na kotouci - rozdilna tloustka, staci i par setin... tzn by pomohlo spis prebrouseni (u toho se to stejne musi roznytovat)
Naposledy editováno 20.04.2018 09:07:42