kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Při podřazování jsem v podstatě žádný velký rozdíl nezpozoroval.
Jak už jsem psal, výhoda antihopu je znát až když přestaneš stíhát tu levou páčku ovládat dostatečně plynule. Pokud jsi mezi klasikou a antihopem nepoznal rozdíl, tak prostě nejezdíš tak, abys měl s ovládáním spojky problém. Nic víc ten antihop stejně neumí, než eliminovat chybu jezdce při prudkém puštění spojkové páčky.
Ten prapodivný zvuk při prudkém rozjezdu mi to dělalo taky, ale spojka neklouzala. Když jsem to někde hledal, je to prý normální, tak jsem to neřešil.