kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Okruh je jasnej, tam dobře fungující antihop dělá opravdu hodně na výsledném čase i požitku z jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: t_freedom> Určitě to hodně záleží na tom, jak motorku používáš. Je jasný, že turista by ho ani nepoznal, protože v tomhle módu jízdy nefunguje. Ale za mě je to na streetu super bezpečnostní prvek, protože když mi při tréninku umřelo předloktí (což na Duc super tvrdé spojce bylo po 20 min jízdy), tak jsem každý druhý nájezd do zatáčky nemusel řešit krizovku s bloklým zadním kolem.
Okruh je jasnej, tam dobře fungující antihop dělá opravdu hodně na výsledném čase i požitku z jízdy.
Nevím jak dlouho se motáš u motárdů, ale jako "vyjímka potvrzující pravidlo": Jirka Boček, nikdy antihop v motorce neměl (a zarytě ho odmítal) a "republikový titul" udělal, tuším 8x