kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: zelva0007> http://www.harnessb...Tuono-V4-APRC-SLEVA/
Franto, tenhle ročník (model) TUONA asi raději nebrat. Sralo se to a poměrně dost. Ověřené info z aprilie. Dvouválec před a novější 1100 po - ANO, ale tenhle model fakt ne. Měl bych z toho strach. A nešlo jen o elektroniku, ale bylo tam něco úplně špatně v motoru. Nějaké ozubené kola, tolerance, nebo materiál, či co, už přesně nevím. Ale bylo to docela zásadní a pro životnost agregátu i dost fatální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Franto, tenhle ročník (model) TUONA asi raději nebrat. Sralo se to a poměrně dost. Ověřené info z aprilie. Dvouválec před a novější 1100 po - ANO, ale tenhle model fakt ne. Měl bych z toho strach. A nešlo jen o elektroniku, ale bylo tam něco úplně špatně v motoru. Nějaké ozubené kola, tolerance, nebo materiál, či co, už přesně nevím. Ale bylo to docela zásadní a pro životnost agregátu i dost fatální.
Počkej počkej, tohle mě hoodně zajímá. Mohl by ses prosím rozepsat? Já měl totiž vyhlídnutý toto https://www.mobile....rbike/257310390.html
To bych byl fakt nasranej kdybych to přivez a za pár tisíc nebo dokonce set km řešil nějaký větší problém. Můžeš mi prosím prozradit víc? O elektronice jsem něco zaslechl, ale o agregátu nic a máš to z ověřěného zdroje? Jestli mi vypadne z výběru V4 tak jsem v prdeli. Na 1100 nemám a SD 1290 je taky mimo. Pak už by mi zbýval jen SF 1098. A to je peklo...