kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám na Tuonu něco odjeto a upřímně ti říkám... Je to fajn mašina, ale fakt bych jí nechtěl. Je to nesmysl a jak tu někdo psal, většina majitelů stejně nepustí víc koní na zadek jak na 130BHP bajku... A jestli jo, je to už kurewsky nebezpečný tahání čertů za ocas. Je to prostě jen masírka pro večerní tlachy u piva, kdo má víc koní. Špája na tom v Mostě zajel lehce přes 1:54 ale na silnici nás stejně nedával.
SF je ikona, na svou dobu fakt nesrovmatelnej bajk... Pro mě asi ten poslední "hardcore"... Ale ani dnes nedávám zcela ten design. Ale za mě SF.
TST mě půjčil Attim... 2015... Úžasná kolobrnda a s brembama to brzdí dokonale... Tahá to, sílu to má... Ale je tam moc válců ... Ale nejlepší cena vs. výkon.
M1200 jsem nejel...
BRUTALE mě svým "bájným" krouťákem "odspoda" fakt nijak moc neohromila... Ale bajk je to tedy dobrej... To zase jo... (jel jsem na 1090rr)
Za mě SF... ALE... já nejsem objektivní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nejvice sazim na M1200S, ale nejel jsem to, tak nevim co oproti stavajicimu stroji cekat.
Nevim zda jsem popsal co cekam dost jasne, tak zkusim jeste priblizit porovnanim dvou stroju co jsem jel. M1100s a fz6 - motor priblizne stejny vykon a presto je Fz6 takova divne mdla. Nejede, nejede a pak najednou leti jak mrdla, az je to neprijemne. Po otoceni plynem chvilicku vaha, pak zabere.
M1100s - otoceni plynu a dva mimimetry a hned bez zavahani zabira brutal silou. Rychle skubnuti plynem a hned to skubne celou masinou.