kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: to je slušná cena , ne? stačí to vše na výměnu a fci?
Podle me tam chybi imobilizer. Jinak bys to musel zkombinovat s novou (nesparovanou jednotkou imobilizeru). V zavislosti na rocniku je imo zvlast, nebo v budikach..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Podle me tam chybi imobilizer. Jinak bys to musel zkombinovat s novou (nesparovanou jednotkou imobilizeru). V zavislosti na rocniku je imo zvlast, nebo v budikach..
ok díky, to bylo spíš takový zbožný přání, že by to mohlo fungovat...mám totiž 1000, rv. 2004velice chytře jsem to koupil bez červeného klíče a jeden černý jsem ztratil , tak jsem si říkal, že bych šel cestou komplet zapalování, ale tolik do toho cpát nechci
imo je asi vypnutý, ale čekat, že se to nějak posere a já pak neodjedu...krom toho, podsedlovka je předělaná a sedlo zamčené, zámek tam není, takže nejde sundat...tedy asi by šlo, ale můj styl ala karboflex nechci realizovat, šoupnu to někam do Ducati, nebo k Vám na sraz a třeba z toho bude kůlnička na dříví...
v Praze mi udělají kopii černého za litr, asi mi to bude stačit, tohle pak prodám a koupím beztak s2r, nebo s4rs...
a omluva za pravopis, píšu ve spěchu....