kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jasek píše: Tifone> a ty lodičky jak s nima kroužíte maj jaký složení....jestli to teda není tajná přísada zajišťující titul mistra světa.
každej má své na 100% správné složení ,ale nic není nezničitelné. zkoušelo a zkouši se všelijaká kombinace tkanin.nejčastěji se dává jako první vrstva skelná jemná potom buď samostatný uhlík a kevral a zase uhlík a zavřít sklem. většinou vše v provedení KEPR.U větších obsahů (moje parketa) se těch vrstev dává vícero.Na aktualní lodi mám karbonkevralovou tkaninu + kombinací uhlíku a skla. v 90% případů už se vakuuje a dopéká. Ale na autokláv máme asi tak 50let ztrátu (financujem ze svého)
Od té karbonkevralové už se ustupuje,protože ten vytvrzený karbon ,při nárazu prořeže ten kevral a tím vlastě ruší tu "neprůstřelnost".Lepší a samozřejmě dražší varianta je každý ten materiál ve své vrstvě. Voštinu jsme zatím dělali na menších lodích - příprava na samotný akt laminování je docela pakárna. protože to nejde moc tvarovat a musí se dělat střihy........Ale výsledek je super. Cena taky .