kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Petta> já měl nejlepší čas 2:03 na V2 Tuono R 2008. Ale to jsem tam byl podruhé v životě
Tak 20 sekund od maxima, ktery tam zajeli strelci, co jsou tam furt, neni vubec spatny. Spravna stopa, brzdny body a gumy a jses o 10 sec dole..
Jeste by me zajimalo, kolik je rekord na masine v Moste.
Brno je napicu, tam je to hodne o motoru, to zase Slovac, ten mam moc rad..
Tam jsem dal na spcku i silnejsim na prdel, mimo cilovky, ale v Brne na vyjezdech jsem byl v hajzlu..
Můj best v Brně je něco kolem 2:33,ale měřeno stopkama na Tuonu.
Obecne si myslim, ze kdyz tam prijede nakej vyletnik na znackach a jede pod 1.50, ze uz je to hodne slusny.
...ale "na znackach" a "v serii" uz je taky dneska krapet zavadejici pojem, kdyz se delaj bajky, s kterejma tam muzes prijet rovnou z kramu, upustit gumy a loupnout tam pod 1.45 treba... Akorat to mit tak trochu f pici s vonavkoi za pul mice+ no...
Naposledy editováno 04.10.2017 07:32:27