kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dnes mi hodně lidí říká,že Tuono bylo lepší než MV,ale jsou to laici,protože pro ně bylo Tuono jen ten zvuk,respektive rachot.
MV je v základu dost hlučné a vyladit jí laďákem ,aby stál za to bude stát dost peněz.
JollyJoker píše: strakon> Jasně že hlučná moto je lepší,hlavně ve městě,když tě slepouši na křižovatkách nevidí,tak alespoň slyší. Nebo v rušných městech uhybají a cesta k semaforu je uvolněná.
Dnes mi hodně lidí říká,že Tuono bylo lepší než MV,ale jsou to laici,protože pro ně bylo Tuono jen ten zvuk,respektive rachot.
MV je v základu dost hlučné a vyladit jí laďákem ,aby stál za to bude stát dost peněz.
Na BRUTALE nepotřebuješ laďáky, ale jen část svodů, pod motor, (zůstanou orig kolena-odpadne ta bedna pod kývačkou-zůstanou původní dvě tlumivky) vyrábí to arrow, měl jsem to s BMC filtrem a orig CRC čipem v jednotce = zachován(posílen ) charakteristický, drsný zvuk MV a znatelně lepší spodek+průběh... a jako bonus odpadl kus váhy a bez té bedny vypadá moto i vzhledově líp