paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.8.2017 v 13:57 | Nahoru | #1
strakon> Jasně že hlučná moto je lepší,hlavně ve městě,když tě slepouši na křižovatkách nevidí,tak alespoň slyší. Nebo v rušných městech uhybají a cesta k semaforu je uvolněná.
Dnes mi hodně lidí říká,že Tuono bylo lepší než MV,ale jsou to laici,protože pro ně bylo Tuono jen ten zvuk,respektive rachot.
MV je v základu dost hlučné a vyladit jí laďákem ,aby stál za to bude stát dost peněz.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.8.2017 v 18:11 | Nahoru | #2

JollyJoker píše: strakon> Jasně že hlučná moto je lepší,hlavně ve městě,když tě slepouši na křižovatkách nevidí,tak alespoň slyší. Nebo v rušných městech uhybají a cesta k semaforu je uvolněná.
Dnes mi hodně lidí říká,že Tuono bylo lepší než MV,ale jsou to laici,protože pro ně bylo Tuono jen ten zvuk,respektive rachot.
MV je v základu dost hlučné a vyladit jí laďákem ,aby stál za to bude stát dost peněz.



Na BRUTALE nepotřebuješ laďáky, ale jen část svodů, pod motor, (zůstanou orig kolena-odpadne ta bedna pod kývačkou-zůstanou původní dvě tlumivky) vyrábí to arrow, měl jsem to s BMC filtrem a orig CRC čipem v jednotce = zachován(posílen ) charakteristický, drsný zvuk MV a znatelně lepší spodek+průběh... a jako bonus odpadl kus váhy a bez té bedny vypadá moto i vzhledově líp
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist