kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Porovnavam dve situace:
Jizda bez hadru, kdy vetsina lidi jede pomaleji a neriskuje
A jizda v plne polni, kdy vetsina jede rychleji a vic riskuje (velke naklony, kolinka...)
Ono se to neda nijak objektivne zmerit, ale myslim si, ze ten druhej pripad sebou nese vetsi riziko a hlavne vetsi riziko vazneho zraneni.
Spousta lidi tohle tvrzeni posouva do hypotetickeho "kdybys byl oblecenej i v tom prvnim pripade, ses min odrenej" - coz je vsak pro ucel toho co srovnavam uplne mimo...
Mozna to mam takhle jen ja, ale u sebe to citim docela vyrazne i v jinych (podobnych) modelovych pripadech.
Starym papirovym autem jedu opatrneji a pomaleji nez modernim "etalonem bezpecnosti"
Bez helmy/chranicu na kole jedu do hospody/kolem lesa, ale nejdu do tezsich sjezdu ani skoku...atd atd
E: Notabene v dnešní době kvalitních materiálů a oblečení mi to, že mám na sobě kotníkový motorkářský lehký boty, kevlar džíny a profukující lehkou textilku s chráničema až tak moc nevadí a nepřijde tak hrozný...
Naposledy editováno 27.06.2017 14:31:41
- bojím se, že bych za chvíli jezdil 80% palice co jezdím normálně
za druhé vykradu France
- natankovat, do servisu nebo na koupak po městě klido i ve slipech. Ale jinak jenom hadry na moto
nevidím důvod proč to na sebe nevzít... protože nevěřím, že to má nějaký plus. A taky nevěřím že bez hadrů jezdíš tak, že by se ti jakože nic moc nestalo, Honzo. ...Kilo ? přes? uvědomuješ si, že to už dřeš kosti ? Že na tobě moc masa ani na prdeli ani na stehnech nezbude?