kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jednou proletěl Most v závěsu za řídítkama 1"54+ a je chytrej jak komsomolská pravda...
Doprdele, jedno je okruh a druhý je jezdit po silnici ... na okruh patří min. sportovní gumy ev. racing. Sport touring na okruhu prostě utavíš, přehřeješ a začnou plavat, protože ta natavená guma prostě pak po tý pneumatice "cestuje" ...
Ohledně míchání gum... typově stejný směsi
- jedinej argument jsou profily a kydy typu, že jsou mezi sebou "sladěný" (asi cukrem) aby vhodně sjížděly do náklonu a aby ses díky profilu jedný gumy nedostal nedej bože za hranu druhý. No, ehm... za 1500-200km jsou profily sraženy( viz známý středový hrb na Pirelli gumách)
Jasně že je nádhera mít komplet sadu... přední v polovině, nebo 2/3 životnosti vyhodit... ale furt mi nikdo neřekl proč?
No a mix sport-touring a sport gumy ja obdobný jen s tím rozdílem, že tupost zadní gumy je ještě o něco větší. Jooo, kdybychom jezdili všichni na tý Korsice, asi by to byl argument ...ale tady v ČR ?
No a zpět k tomu "půdoznalcovi" a "volejníkovi" ... nevšiml jsem si, že by se mě Volejník v technickejch pasážích když jedu na Monsteru vždy držel jak klíště ...i přes to, že jezdím ty hnusný touring bačkory a on vždy měkkce obuté hypermagesuper sport pryže... ale to je asi jen pocit.
No a nežerte tolik ty PR kecy výrobců...a Pepy Sršně, jenž je taky děvka prodejná, dle toho kdo mu zrovna plní kapsu.
Naposledy editováno 24.04.2017 11:55:42