kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tady je VIN ZDMF100AA9B000725
A zde text majitele, který na motocyklu v roce 2014 havaroval v Rakousku a kde rakouská pojišťovna vyčíslila škodu na (v přepočtu) 210tisíc Kč.
Ahoj, no padle na pravo, takže výfuky, dekle, nádrž řídítka, spojka, pravá trubka vidlí atd... motorově snad okej , ale svítila tam potom kontrolka olejničky.
škoda vyčíslena na 210.tis
ale bylo to vyčísleno v Rakousku
jo a kořen mi pak volal, že jak to rozebírali, že byla spojka uplně vymrdaná
že sem jim to neřekl...atd..
sem jim říkal, jak sem to mohl vedět , že kupvali totalku tak co chce po mě chcou
a je to bez servisky, tu sem si nechal!
ale vidle byly v piči to nešlo vidět vyfuk.koncovky vč svodu odřené, krytky taky , nádrž atd... a zřejmě i něco v tom motoru....
při sklouznutí narazilo kolo do patníku
...no a prý to i chvíli běželo, když to leželo na zemi a po tom, že svítila kontrolka mazání.
Heleďte pane Hrůzo, jak jsem koupil, tak prodávám. Ťukly mě do oka ty samlopeky MARCHESINI na kolech a ten Rizomácký kryt. Takže pokud se pletu a NENÍ to moje bývalá motorka, (VIN) přijměte moji upřímnou omluvu.
Pokud motorku jen prodáváte (zprostředkovaně) a o této skutečnosti jste nevěděl, omlouvám se taky...
No a pokud to je můj bývalý SF a pokud jste z něj zase udělali fungující, zdravý a krásný motocykl v bezvadném stavu...?
Podejte si ruku s ostatními prodejci ojetých notocyklů, nepadnutých ani ze stojánku a zaručeně vždy po majitelích r.v.1968!
Nebudu se k této situaci nadále vyjadřovat. Raději...
Naposledy editováno 03.02.2017 20:13:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Tak dalo mi to trošku práce, ale dohledal jsem to.
Tady je VIN ZDMF100AA9B000725
A zde text majitele, který na motocyklu v roce 2014 havaroval v Rakousku a kde rakouská pojišťovna vyčíslila škodu na (v přepočtu) 210tisíc Kč.
Ahoj, no padle na pravo, takže výfuky, dekle, nádrž řídítka, spojka, pravá trubka vidlí atd... motorově snad okej , ale svítila tam potom kontrolka olejničky.
škoda vyčíslena na 210.tis
ale bylo to vyčísleno v Rakousku
jo a kořen mi pak volal, že jak to rozebírali, že byla spojka uplně vymrdaná
že sem jim to neřekl...atd..
sem jim říkal, jak sem to mohl vedět , že kupvali totalku tak co chce po mě chcou
a je to bez servisky, tu sem si nechal!
ale vidle byly v piči to nešlo vidět vyfuk.koncovky vč svodu odřené, krytky taky , nádrž atd... a zřejmě i něco v tom motoru....
při sklouznutí narazilo kolo do patníku
...no a prý to i chvíli běželo, když to leželo na zemi a po tom, že svítila kontrolka mazání.
Heleďte pane Hrůzo, jak jsem koupil, tak prodávám. Ťukly mě do oka ty samlopeky MARCHESINI na kolech a ten Rizomácký kryt. Takže pokud se pletu a NENÍ to moje bývalá motorka, (VIN) přijměte moji upřímnou omluvu.
Pokud motorku jen prodáváte (zprostředkovaně) a o této skutečnosti jste nevěděl, omlouvám se taky...
No a pokud to je můj bývalý SF a pokud jste z něj zase udělali fungující, zdravý a krásný motocykl v bezvadném stavu...?
Podejte si ruku s ostatními prodejci ojetých notocyklů, nepadnutých ani ze stojánku a zaručeně vždy po majitelích r.v.1968!
Nebudu se k této situaci nadále vyjadřovat. Raději...