paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.10.2016 v 09:19 | Nahoru | #1
JA-NE> překvapivě má Scrambler rád hlavně krásně hladkej asfalt Dost pomůže snížit předepsaný tlak (2,5 předek a 2,9 zadek). Jezdil jsem na origo podvozku okolo 2,2 a 2,5 a bylo to o dost lepší a teď s Wilbersem je to ještě lepší

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.10.2016 v 09:58 | Nahoru | #2
Palomoto> predok mi az tak nevadil. Skor to podskakovanie zadneho kola. inak motorka velmi prijemna pohodovka. Sadnes na nu a mas cas. Ma taky nenuteny prejav a ten seriovy termix krasne praskal pri zatvorenom plyne. Pre mna je krasna tym jak je jednoducha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.10.2016 v 21:53 | Nahoru | #3

Palomoto píše: JA-NE> překvapivě má Scrambler rád hlavně krásně hladkej asfalt Dost pomůže snížit předepsaný tlak (2,5 předek a 2,9 zadek). Jezdil jsem na origo podvozku okolo 2,2 a 2,5 a bylo to o dost lepší a teď s Wilbersem je to ještě lepší



Tak hlavně s podfouklejma gumama se vezeš nejen ve větším pohodlíčku,ale si i na pumpě větší frajer,když se díky tomu dostaneš líp ke kraji gumy...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist