paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.10.2016 v 21:53 | Nahoru | #1

Palomoto píše: JA-NE> překvapivě má Scrambler rád hlavně krásně hladkej asfalt Dost pomůže snížit předepsaný tlak (2,5 předek a 2,9 zadek). Jezdil jsem na origo podvozku okolo 2,2 a 2,5 a bylo to o dost lepší a teď s Wilbersem je to ještě lepší



Tak hlavně s podfouklejma gumama se vezeš nejen ve větším pohodlíčku,ale si i na pumpě větší frajer,když se díky tomu dostaneš líp ke kraji gumy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.10.2016 v 07:31 | Nahoru | #2
zmulin> když myslíš. Tohle mně bylo doporučeno na více místech (a taky skoro na všech předváděčkách už to pak věděli a foukali taky takhle), prý to asi někdo na SCR dost přehnal a tlaky jsou nesmyslný. Já tedy na žádné své moto nikdy tak vysoké tlaky předepsané neměl a na to že to má být i na horší silnice a terén je to nesmysl. Do terénu vozím max. okolo 1bar. A snad má taky trochu vliv váha jezdce. Rozhodně se nebudu vždy slepě držet toho co někdo napíše, ale ty asi jo
PS: gumy na kraj nedostanu ani tak, šoupu dřív kryt motoru a navíc jsem turista
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist